Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ledig onsdag 🙌🏻 Fått lite regn men nu kryper temperaturen uppåt igen ute och det är olidligt varmt. Hade hoppats på att få lite gjort i trädgårdslandet medans det var rimlig temperatur ute men fick samtal från sonens skola och var tvungen att åka dit och hämta ledsen pojke… 😟
Försökte fixa lite nu men det är helt enkelt för varmt. Blörk.
 
I går, femte jobbpasset, var jag duktigt aktiv på att plocka om i sortimentet och frigjorde tre tomvagnar så tyckte jag hade gjort mig välförtjänt att prova bistrons egen gelato i smakerna blue angel och choklad med mandarin, inte snålt med glass och sååååå gott 😍😋.
Idag tillbaka till fokus på studierna igen men det där quizet om lagar och rätt måste fan det gå troll i ...Kommer inte vidare i modulerna trots 35 TRETTIOFEM !!!! Försök till att hitta rätt ord kring ångerrätt, nu skiter jag i det här, så jäkla irriterad!!! 😡.
 
Har hittills överlevt dagen. Efter ett gäng värktabletter kan jag dessutom sitta ner istället för att hela tiden gå omkring. Ganska rimligt :rofl:
En del kollegor frågade om jag inte skulle gå hem. Jag lät meddela att jag mår precis likadant hemma och dessutom smittar det inte. (Har också konstaterat att hade det varit en intagen så hade den försökt kräva en ambulanshelikopter eller så :rofl: )

Vad har hant?
 
Försöker luska ut när vår Stokke Tripp trapp är tillverkad. Hittat ett serienummer som säger en sak och ett mått som säger en annan..
 
Halvsovit på soffan en stund, herregud så skönt! Vet att det straffar sig ikväll dock när jag inte kommer kunna somna. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
30 542
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 894
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 610
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp