Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ugg.
Jag njuter så (!!!) av mitt svala hus! Flyttat från lägenhet med bara söderfönster och dålig möjlighet till korsdrag, till litet hus där golvet fortfarande svalkar, jag precis krupit ner under vintertäcket och det är lagom temp inne - till och med mitt på dagen - trots någon vecka med 25-gradigt. Ljuvligt!
(I övrigt prokrastinerar jag kvällsmeditation och sömn.)
Körsbärstomater med salt och svartpeppar på!Jag är galen. Tänker åka och köpa mer körsbärstomater imorgon.
Tänk på att hon mest troligt är under 20, då är det inte så lämpligt att ge bort alkohol.Ska på student nästa helg. Ingen aning om vad vi ska ge till studenten. En liten flaska bubbel lutar det åt, men vi vet inte om hon dricker alkohol.
Det är makens kusin, men hon är 23 år yngre än honom så de har inte direkt någon relation..
Olagligt till å medTänk på att hon mest troligt är under 20, då är det inte så lämpligt att ge bort alkohol.
Bra poäng. Hon är 19. Tänkte mest att det är det studenter ägnar sig åt den dagen Men dumt att spä på ännu mer. Det blir alkoholfritt bubbelTänk på att hon mest troligt är under 20, då är det inte så lämpligt att ge bort alkohol.