Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ugg.

Jag njuter så (!!!) av mitt svala hus! Flyttat från lägenhet med bara söderfönster och dålig möjlighet till korsdrag, till litet hus där golvet fortfarande svalkar, jag precis krupit ner under vintertäcket och det är lagom temp inne - till och med mitt på dagen - trots någon vecka med 25-gradigt. Ljuvligt!



(I övrigt prokrastinerar jag kvällsmeditation och sömn.)

Låter skönt :). Jodå brukar säga att heldagsol på huset kan vara toppen å mindre bra 😄. Har också vintertäcke kvar menä att ACn är på är ju en annan sak hahahaha 😄
 
Det är en intressant men även läskig tid att pendla på skift och bo på landet just nu. Djursafari varje morgon och kväll. Höll på att köra på både en mus och en groda. Rådjur och hjort som springer över eller är bredvid vägen. Ikväll såg jag två(!!!) separata kullar med rävungar befinna sig på vägen. Även en cyklist mitt ute i ingenstans vid midnatt 😅
 
Ska på student nästa helg. Ingen aning om vad vi ska ge till studenten. En liten flaska bubbel lutar det åt, men vi vet inte om hon dricker alkohol.
Det är makens kusin, men hon är 23 år yngre än honom så de har inte direkt någon relation..
 
Sitter på tåg för möte på annan ort. Jäklar vad jag saknar ett resande arbetsliv! I tidigare roll fick jag resa från Umeå i norr till Göteborg i söder, till och med utomlands, idag: Falun (alltid något ^^).
I morgon har jag arbetsintervju för en roll som också innebär resor, håll tummarna för mig!
 
Jag är helt lost, någon som har tips på bra bubbel? Alkoholfritt då ju.

Jag har ingen koll på varken med eller utan alkohol 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
53 54 55
Svar
1 087
· Visningar
30 709
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 611
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp