Sommarvärme + jobb ute= mjukglass på lunchrasten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket rimligt!Sommarvärme + jobb ute= mjukglass på lunchrasten
Mycket rimligt!
Det kanske är för att man ska se snabbt om det är felaktig transaktion? Alltså om nån obehörig använder kortet.Hittar ingeting om det. Och varför skulle de börja med det automatiskt efter typ två år? Verkar helskumt
Grattis, vad spännandeIdag skrev jag kontrakt på ett hus. Det känns skitläskigt för jag ser framför mig att banken nekar lån, att jag inte har råd att anlita flyttfirma och tusen andra nojjor. Huset har dessutom pool och jag vet inte hur jag ska förhålla mig till det Visa bifogad fil 146094
Vilken känsla!Insåg precis att det här är månaden som jag gör den absolut sista låneinbetalningen på gården
Vilken känsla!
Vad skönt! GRATTIS!Insåg precis att det här är månaden som jag gör den absolut sista låneinbetalningen på gården
Starkt gjort!Känns rätt bra faktiskt
Tog 7 år istf planerade 5 år pga att jag blev långtidssjukskriven för ca 3.5 år sedan.
Först heltid flera månader och sedan dess (pågående) deltidssjukskrivning vilket gjorde att jag justerade ner slanten jag avsatte för den årliga extrainbetalninge efter typ 1-1.5 år, men nu är jag fri den utgiften och bor hädanefter tämligen billigt.
Har varit lite tufft sen jag blev utförsäkrad, för konstigt nog blev jag inte mirakulöst frisk över en natt
Blocka. Finns det oro för radikalisering finns det anledning att tipsa polisen också.Alltså är man dum som tar bort en vän på fb som nästan är radikal muslim numer?
Känner inte alls igen personen.
Det postas bara om att islam är den enda religionen mm
Fast det är ju bara långsökt och rätt korkat att skicka sånt på brev?Det kanske är för att man ska se snabbt om det är felaktig transaktion? Alltså om nån obehörig använder kortet.
Du funderar inte på något nytt..?Hjälp mig! Är trött på det här "vad ska jag se på", det är nästan värre än "vad ska vi äta till middag" när barnen var små. ska jag fortsätta på The Walking Dead, som jag nog sett alla 11 säsonger av säkert minst 8 gånger redan och är på säsong 6 nu igen, ska jag se McLeods Döttrar som jag sett alla säsonger av 2 gånger eller ska jag se Mord i sinnet som jag sett alla säsonger av 2 gånger men många år sedan dess nu, många många år. Bara för att jag inte kan välja har jag tittat på The Walking Dead....
Vilken modell av Brooks? Har hört mkt gott om dom. Behöver nya skor men mina fötter är så sjukt känsliga.