Väntar på att sändningen från ESC ska börja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://sverigesradio.se/avsnitt/drommar-1-forlamade-och-kallblodiga-laker-vi-i-drommenEfter en natt med helt galna drömmar var det skönt att vakna även om jag kände mig totalt slut.
Njuter frukosten före jobb.
I eftermiddag ska vi fira pappa som fyller år.
Vad intressant!
Intressant. Jag sover som en kratta ( utan medicin) och kan berätta vad jag drömmer om på morgonen medans karln sover som en klubbad säl och minns nästan aldrig vad han drömt.
Jobbigt!Har varit hemma för ep-anfall i dag och har i stort sett sovit hela dagen utöver vingliga hundpromenader. Det var inte riktigt planen för i dag.... men jag ger morgondagen ett nytt försök att bli bra.
Tror jag precis bet sönder en gammal lagning i en tand, som förstås tog med sig en bit av tanden. Och jag har inte råd att gå till tandis, och för den delen har ju ingen ens tid över. Jag skiter i det, kan inte göra något åt det ändå, har andra saker som jag måste bry mig om just nu. Jobbet tex. Men knäckebrödet jag åt var gott i alla fall.
Är dom födda?Insåg just att jag ska få sova utan ljudet av äggrotation varannan timme för första gången på tre veckor! Jag undrar om det kanske var därför jag var så otroligt utmattad förra veckan, jag orkade verkligen ingenting. Sov in i det sista varje morgon, snoozade tills det var panik att hinna gå med hunden. Skippade gymmet.
Tänkte aldrig på det.