Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och min trötta hjärna läste genast ditt bukenick och bara ”Vadå, HETER du Snorp nu?!”Bytte precis namn Nu heter jag det jag kallats för sen innan jag var född.
Pst, jag tänkte detsammaOch min trötta hjärna läste genast ditt bukenick och bara ”Vadå, HETER du Snorp nu?!”
Äsch, bjud på det ändåSå var det kanske . Attans på ett bra dad joke (även om bra och dad joke oftast inte är ord som används i samma mening).
Och min trötta hjärna läste genast ditt bukenick och bara ”Vadå, HETER du Snorp nu?!”
Nämen nu går det ju inte, pappor kan ju typ aldrig erkänna att de har fel, men jag gjorde ju det så jag är väl diskvalificerad for dad jokes. I synnerhet om man dessutom tar med i beräkningen att jag inte ens har barn... eller kvalificerar mig som en man över huvud taget. Men skämtet hade något att göra med att vara taggad både före och efter besöket hos tatueraren + (obligatoriska skrattet för ens eget skämt)Äsch, bjud på det ändå
Jag synar och höjer med att dammsuga när man har tre dalmatiner som fäller året om.Finns det något mer meningslöst än att diska? Man får börja från början så fort man slutat.
Kände likadant innan jag fick diskmaskin.Finns det något mer meningslöst än att diska? Man får börja från början så fort man slutat.
Jag synar och höjer med att dammsuga när man har tre dalmatiner som fäller året om.
Zå att jag blev utan majskolvar, bacon och sparkling Lemon dricka tar dom ingen hänsyn till??Det är måndag, det är standard att de inte har allt då. Du får lugna dig lite
Och jag tänkte, fröet,Bulan etcOch min trötta hjärna läste genast ditt bukenick och bara ”Vadå, HETER du Snorp nu?!”
På måndagar har de inte fått in, på tisdagsmorgnar har de inte hunnit packa upp, på onsdag eftermiddag är det slut. Vissa butiker tröttnar man på, eftersom man räknar med att ett erbjudande som är för hela veckan ska kunna köpas hela veckan om det inte står något särskilt om begränsat parti.Det är måndag, det är standard att de inte har allt då. Du får lugna dig lite
På måndagar har de inte fått in, på tisdagsmorgnar har de inte hunnit packa upp, på onsdag eftermiddag är det slut. Vissa butiker tröttnar man på, eftersom man räknar med att ett erbjudande som är för hela veckan ska kunna köpas hela veckan om det inte står något särskilt om begränsat parti.