Jag tvivlar på att det är jättestor skillnad faktiskt.Upptäckte ikväll att jag smort in ansiktet med handkräm ett bra tag. Men det har gått bra det med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tvivlar på att det är jättestor skillnad faktiskt.Upptäckte ikväll att jag smort in ansiktet med handkräm ett bra tag. Men det har gått bra det med.
Fast de kanske inte kan garantera det? Hellre att de uttrycker det i så fall än att de lovar något de inte kan hålla.Ja eller hur? Willys hade magen o tala om att dom TROR majskolvarna kommer på torsdag.
Jag tvivlar på att det är jättestor skillnad faktiskt.
Det är säkert mer beroende på märke snarare än vilken del av kroppen den ska smörjas på. Det enda jag upplevt är att många ansiktskrämer irriterar mina ögon mer än en vanlig kroppslotion. Handkräm är väl eventuellt fetare.Nej, det verkar inte vara det på just den här handkrämen och ansiktskrämen i alla fall. På dagarna har jag lotion i ansiktet och den känns helt annorlunda.
Det är säkert mer beroende på märke snarare än vilken del av kroppen den ska smörjas på. Det enda jag upplevt är att många ansiktskrämer irriterar mina ögon mer än en vanlig kroppslotion. Handkräm är väl eventuellt fetare.
Jag tänker att den största skillnaden är att fot och handkräm är betydligt fetare. Jag köpte i förhoppning en hyfsat dyr ansiktskräm för ett tag sedan men tycker bara den sitter ovanpå och irriterar ögonen, så för det mesta kör jag bodylotion överallt bara. Mer generöst över extra torra bitar. Märker ingen skillnad.Tycker inte jag har många olika, bara ansiktskräm, ansiktslotion, bodylotion, fotkräm och ansiktskräm. Kanske går att rationalisera bort de flesta?
Jag tänker att den största skillnaden är att fot och handkräm är betydligt fetare. Jag köpte i förhoppning en hyfsat dyr ansiktskräm för ett tag sedan men tycker bara den sitter ovanpå och irriterar ögonen, så för det mesta kör jag bodylotion överallt bara. Mer generöst över extra torra bitar. Märker ingen skillnad.
Man kanske måste gå all in i pris för att det ska vara markant skillnad?
Tycker inte jag har många olika, bara ansiktskräm, ansiktslotion, bodylotion, fotkräm och ansiktskräm. Kanske går att rationalisera bort de flesta?
Ska du bli sambo?Tvättar, tittar på kvalitetstv (real housewives of Miami ) och ska strax börja städa lite inför mäklarvärdering i veckan...
Ska du bli sambo?