Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lider med dig. Har du bädd i boxarna? Jag ska mocka ut min hästs bädd om en månad.Jag avskyr att mocka ur boxarna
Det är ju vedertaget.Fast hästar har ju ballar.
Och inte bara vid snoppen
Jag ska göra det nån dag till veckan och lägga in nytt som sedan töms för sista gången i sommar.Jag avskyr att mocka ur boxarna
Jag bryr mig inte men visst hickar hjärnan till varje gång innan jag kan fortsätta läsaMen det är ju som att du upprepar ordet snopp, typ hela tiden.
Det blir fel i våra huvuden.
Vi är uppfostrade till att inte använda könsord i vardagsspråket.
Så vår spärr mot "fula ord" dunkar oss i huvudet varje gång du säger eller skriver balle.
I min värld så är det nämligen ett förbjudet ord i dagligt tal.
Jag skulle faktiskt uppskatta att få slippa det ordet på för mig fel ställe.
Jag har pratat om ballarna i hela mitt liv. Tror alla infödda skåningar, precis som jag, är uppfödda med orden balle och ballarna, där det inte menas något könsord alls.Men det är ju som att du upprepar ordet snopp, typ hela tiden.
Det blir fel i våra huvuden.
Vi är uppfostrade till att inte använda könsord i vardagsspråket.
Så vår spärr mot "fula ord" dunkar oss i huvudet varje gång du säger eller skriver balle.
I min värld så är det nämligen ett förbjudet ord i dagligt tal.
Jag skulle faktiskt uppskatta att få slippa det ordet på för mig fel ställe.
Absolut, jag samlar ihop och sänder ett PMÅh det vore ju schysst, ingen oro om du inte hittar dem dock skicka pm!
Jag streamar inte särskilt mycket, iofs är dessa mina första moderna med bluetooth koppling får väl se om jag erbjuds det någon gång, än så länge känns det mera praktiskt med batterier då jag inte klarar mig på jobbet utan dem.
Ah, jag missförstod
Ja känner också av pollen. Vet att jag är pollenallergisk trots att allergitest inte visade det för en del år sedan. Har reagerat varje år på samma vis (vissa år mer och andra mindre) oavsett test sedan barnsben, och i år är det jäkligt tycker jag. Eller så är jag "på gång att bli förkyld" varje år vid den här tiden väääääldigt längeTror det är mycket pollen. Känner mig helt sänkt men jag har parkerat bilen på en plats där jag ändå måste flytta den före 08.00 på måndag så då kan jag ju lika gärna ta en sväng till gymmet. Jag kan ju vänta till imorgon också men jag har planerat träning idag så jag kör efter planen.