i ett hjorthägn där finns förvisso en liten damm.Det liknar en stig som jag gått på. En helt fantastisk stig, även den?
Mynnar din ut i en damm? En liten mini-sjö?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
i ett hjorthägn där finns förvisso en liten damm.Det liknar en stig som jag gått på. En helt fantastisk stig, även den?
Mynnar din ut i en damm? En liten mini-sjö?
Det här händer hela tiden här. Folk hivar ut skräp och pantburkar genom bilrutorna. Sjukt irriterande!Som lök på laxen har nån hävt ut en hel hög bilskräp alldeles invid min infart. Chipspåsar, klämda ölburkar och annat skräp. Om det inte regnar imorgon får jag väl beväpna mig med sopsäck och samla in skiten.
...inser att detta nog borde ligga under stör-tråden
Hur stora är alpacka-ägg?Sitter och hovrar över fasanägg på ebay. Vi har kläckt fram ett gäng ankor på jobbet och inväntar alpackor. Jag har tidigare försökt övertala dem till att köpa guldfasaner och även om groundskeepern tyckte det var coolt var det rätt dyra fåglar.. meeen... nu har vi ju en incubator och jag tänker att om JAG köper äggen....
Vilken serie? Hälsningar hon som inte har ngt att se på.Fått lite städat idag och kört ett par maskiner tvätt plus en jultrasmatta som legat längst ned i korgen. blir skönt att kunna lägga undan den till nästa jul.
Nu har jag intagit soffläge medan sonen duschar, sedan nattning, instängning av höns och förhoppningsvis lite serie eller film ikväll
Legit!Hur stora är alpacka-ägg?
(Kunde inte låta bli )
Ah. Då finns det två stigar (iaf) som har en liknande sträckning o layout.i ett hjorthägn där finns förvisso en liten damm.
Det här är en större länsväg. Folk håller sällan 70-gränsen. Mycket tung trafik också.Det här händer hela tiden här. Folk hivar ut skräp och pantburkar genom bilrutorna. Sjukt irriterande!
Har faktiskt övervägt att sätta upp pant/skräptunnor på några ställen längs vägen, strategiskt utplacerade för att kunna nås genom bilfönstret. Men tror inte att vägnissarna skulle låta dem stå kvar…
Plus att de säkert inte skulle användas ändå.
FalloutVilken serie? Hälsningar hon som inte har ngt att se på.
Ok, den hade jag inte klarat.Fallout
Jag älskar spelen så gillar den skarpt, men fattar att den inte är för alla.Ok, den hade jag inte klarat.