Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon kom ner när jag körde på Robothästen. Så jag övertalade honom att köra lite med. Han har ju inte ridit på typ 20 år och det var min sadel med korta läder för mig, som är 172. Blev lite väl litet allt för sambo som är 186 och har 45-46 i skor. Kvinno-stigbyglar som han knappt fick in någonting av sina stora vinterstövlar. Gud vad jag skrattade! ”Gå då ditt kräk!” Åt roboten. Sen till mig: ” Stå upp?! Rida lätt? Är du gaaaalen?! Ge mig hjälm och väst för fasen!” 😂
Var lite kul att trycka på knapparna och styra den när han inte var beredd. :angel1::laugh:
Han var ändå duktig sen! 👏

trött, så trött.
nå väl det har varit en bra dag där en god vän har hjälpt mig mer än man kan begära.
men nu ska jag ta och varva ner och sova

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 402
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 141
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama