Asså....distansprov en fredagskväll?! 18-21 känns konstigt?!?
Nåja. Äter frukost efter att först ha tänt en brasa och druckit kaffe
Nåja. Äter frukost efter att först ha tänt en brasa och druckit kaffe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra plan! Vår har ju t.o.m. så att man kan se i appen vilken väg den tar/tagit (jo, man kan se i realtid var den befinner sig), så att man ser om den kommit åt överallt eller inte.Tackar tråden och @Red_Chili , idag verkar det bli lite spontanköp av robotdammsugare
Var väl något vi tänkt köpa ”nån gång”, men vad tusan, den där verkar ju bra, vi kör!
Känns som en helt galen lyx
Ni har inga freetrailer släp? Här kostar det typ en hundring oavsett tid inklusive försäkring.Har så ont i ryggen att jag vill lägga mig ner och grina. Så den är kul.
Funderar på att köpa en släpkärra, frågan är om man ska köpa en begagnad eller en ny? Vi lär behöva en tills pappas hus ska tömmas det blir inte riktigt hållbart att hålla på att hyra varje gång.
Visst är det häftigt? Jag har testat glasblåsning en gång och det var banne mig inte enkelt så allt de skapar är imponerande!Tack @Ninnurur för tipset om Blown Away! Så roligt att se.
Har du testat Freetrailer? De har skåp och öppna släp att hyra för bara 69 kr i försäkring utan förbokning. Jag brukar kolla om de har inne det jag behöver och åker sedan dit utan förbokning, då slipper jag reservationsavgiften på 149 kr. Finns lite överallt i landet, på byggmarknader, hyrlager, IKEA, Blomsterlandet mm.Har så ont i ryggen att jag vill lägga mig ner och grina. Så den är kul.
Funderar på att köpa en släpkärra, frågan är om man ska köpa en begagnad eller en ny? Vi lär behöva en tills pappas hus ska tömmas det blir inte riktigt hållbart att hålla på att hyra varje gång.