Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh den serien vill jag se igen, har tänkt många gånger att jag skulle kolla om den finns på SVT play. Så nu blev jag gladVarit på spinning med syrran. Krupit ner i renbäddad säng och tittar på ett avsnitt av 30 grader i februari.
Själv tycker jag det är jobbigt med täta bröst då man tydligen (när de som gjort undersökning) missar ”ofta” pga tätheten. Och då frågade jag om det fanns annan metod eller om man skulle ha oftare mammografi. Nej, dessutom var det inte lämpligt med mammografi oftare pga risker.Jag hade totalt struntat i mammografi under hela min (ansenliga) levnads tills jag i somras kände en knöl när jag läste om bröstcancer och samtidigt klämde lite. Trots att jag är mycket väl medveten om överlevnadssiffrorna så hickade jag ändå till. Och trots att läkaren som undersökte mig efter mammografin och gjorde en biopsi sa ca tio gånger att det är säkert ingenting så var jag ändå stressad tills jag fick hem brevet att det inte var något.
Så igenkänning på att man känner sig orolig tills man får svart på vitt.
Varför hylla en förare som kör utan körkort och med en oförsäkrad bil? Lägg därtill åldern + att hon kört vilse kl 01 på natten. Ren tur det inte hände någon olycka! Jag vill inte möta körkortslösa förare med oförsäkrade bilar i trafiken, mycket dåligt omdöme.
Tittar på s4 av Blown away och konstaterar att deltagaren Morgan är väldigt lik @pepp ! Du kanske ska bli glasblåsare?
Rekommenderar serien! Det är tävling i glasblåsning, helt fantastiskt!!Måste googla!