Sådärja. Lagt beställning från Ikea. Vi behöver byta ut dåliga delar av servisen. Så fyller på med nytt 18-dels i samma serie och billigare än tidigare med och en stor glasburk med lock jag hoppas kunna lägga stora pay and jumprosetter i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till! Jag önskar att det fanns fler som tänkte så.Idag när jag gick till jobbet bestämde jag mig för att jag vill göra skillnad. I min yrkesroll på samhällsnivå men också på min arbetsplats där vi måste bli snällare mot varandra. Det kommer bli tufft, så önska mig lycka till! Jag har någon form av önskan att lämna sammanhang lite bättre än när jag gick in i dem.
Lycka till! Jag önskar att det fanns fler som tänkte så.
Attefallshus eller friggebod?Funkar hyfsat, men jag hade mer än gärna haft ett hemmakontor också . Men tyvärr finns inte den platsen i vårt lilla hus!
nej.Hade nyss en intressant diskussion med vänner i usa om banned books.
Fick mig att fundera... finns det "förbjudna" eller censurerade böcker i sverige? Finns det en lista?
Hittar noll när jag söker online.
Om ni inter vill testa Törnis variant så kan jag tipsa om äggsallad.Inte jag heller.
När exet och jag var ute på vift kunde vi slinka in på ett hotell och köpa frukost. Sen stod man sig längeDet där körde vi ofta i min ungdom! Slank in på något hotell när vi var på väg hem på morgonkvisten, lite lagom glada i hatten, och tryckte i oss en massa frukost.
Nja, de pengarna finns nog inte tyvärr.Attefallshus eller friggebod?