Aj! Hoppas det inte blir allt för långvarigt!Skallad av en av hästarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aj! Hoppas det inte blir allt för långvarigt!Skallad av en av hästarna
Hotellet har frukost från 03. Föredömligt.
Blir det herrkost då eller, på motsatt sida sömnen?Praktiskt då kan man äta frukost innan man går och lägger sig!
Ja eller när man vaknar. Det har hänt flera gånger när besök på jobbet blivit utan frukost för stora hotellet börjar 7. Iofs är det ingen förlust i det fallet är mycket varm mat som jag anser saknas där.Praktiskt då kan man äta frukost innan man går och lägger sig!
Blir det herrkost då eller, på motsatt sida sömnen?
Det där körde vi ofta i min ungdom! Slank in på något hotell när vi var på väg hem på morgonkvisten, lite lagom glada i hatten, och tryckte i oss en massa frukost.På tal om frukost och konstigheter kring det. För rätt länge sen när vi var i Havanna så var vi desperata efter ett riktigt lyxig och matig "kontinental" frukost. Ngn kläckte idén att vi skulle testa planka in på ett lyxhak genom att låtsas vara rika amerikaner. Sagt och gjort vi gled in och vakterna köpte hela konceptet. Har aldrig ätit så mycket i hela mitt liv
Blir såhär i efterhand nästan äcklad av tanken på vad vi klämde i oss samt den högst koloniala stämningen över hela tillställningen
Du har väl varit i kontakt med läkare hoppaz jag?Visa bifogad fil 141018
Det går bra nu
Visa bifogad fil 141018
Det går bra nu
Verkligen inte! Just simturen försvårades dock av att undertecknad glömde packa badkläder, men man kan inte få alltLåter ju inte fy skam direkt!
Hade nyss en intressant diskussion med vänner i usa om banned books.
Fick mig att fundera... finns det "förbjudna" eller censurerade böcker i sverige? Finns det en lista?
Hittar noll när jag söker online.
Tror inte det finns några förbjudna böcker idag i Sverige
Romanen ”Det går an” var nära att bli förbjuden men det var 1839 det
Bröderna Lejonhjärta var förbjuden i bla Tjeckoslovakien
Och jag blev väldigt nyfiken på att testa ! Men det är nog tyvärr inget som kommer att finnas tillgänglighet för "vanligt folk" på ett tag ännu, tänker jag.I dagens Sveriges Mästerkock med 3D-printat kött kan jag inte påstå gör mig lockad....
Pinchos har så jodå det finns att få tag på.Och jag blev väldigt nyfiken på att testa ! Men det är nog tyvärr inget som kommer att finnas tillgänglighet för "vanligt folk" på ett tag ännu, tänker jag.
Aha . Men i mataffärerna?Pinchos har så jodå det finns att få tag på.
Ingen aning det är inget jag letar efter.Aha . Men i mataffärerna?
Sökte verkar som en del ica har det.Aha . Men i mataffärerna?