R
Raderad medlem 68338
Säkra tecken på löjromsabstinens...
Har också begynnande nackspärr. Antar att allt detta är relaterat till alldeles för låga löjromsnivåer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säkra tecken på löjromsabstinens...
Eller överdos?!Säkra tecken på löjromsabstinens...
Eller överdos?!
Nog borde det finnas alternativ?Fan, vill boka hotell vid flygplatsen på nyårsafton men det är redan fullbokat. Då får jag droga hunden :/
Jag harätit dem i stort sett hela vuxna livet, Gjort otaliga försök att sluta. Går bra inågra veckor. Sen går det inte längre och jag börjar igen.Jag har ätit dem i så många år så läkaren trodde vi kunde sätta ut dem.
Nope.
Var i många år min återkommande mardröm. Letade i timmar på de mest märkliga platser. Hittade den aldrig innan jag vaknade och var änglig och ledsen.Drömt att jag har tappat bort en bil, verkligen tappat bort! Visste inte vilken parkering den stod på ens
Jag hade lånat bilen jag tappade bort också!Var i många år min återkommande mardröm. Letade i timmar på de mest märkliga platser. Hittade den aldrig innan jag vaknade och var änglig och ledsen.
Mycket bättre vakna oförklarigt glad