Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev att jag städade skafferiet och tränade istället för att baka bröd. Nu behöver jag börja tvätta. Sjukt omotiverad till det mesta idag, så funderar på om jag ska hoppa över dansen ikväll. Soff-läge och tvätt är mer lockande just nu.
 
Fick ett plötsligt sug efter att köpa ridbyxor. Jag har inte ens nån häst att rida på, och har inte ägt ridbyxor på säkert tjugo år minst. Har ridit i jeans.
 
Plötsligt sug efter rostat bröd, går så bra tillsammans med te. Men har inget bröd hemma. Och inte heller ost eller prickig korv.
 
Har tagit flera vändor i trappan för att tvätta
Så nu hoppas jag blodsockret är där det ska.
Ska mäta sen
Har ju slut på ozempic så vet inte hur mycket det påverkar.
 
Fy bubblan vad råkallt och den jäkla blåsten som ju kyler ner huset och golven duktigt; mina stackars tår bidde ju lite lätt blålila och iskalla bara för jag satt med fötterna på golvet utan tofflorna 😝.
Men jag är glad och tacksam för att mitt öga slutat rinna konstant och att slippa den creepy känslan av att nått släpper i ögat (klumpar av tårvätska) 🙌. Var väl nån inflammation under övre ögonlocket antar jag då ögat inte varit rött alls men linsvila som sig bör och jag som föredrar dem...Mot stan med sambon och handla lite efter att ha fixat stallet klart och före insläpp. Hepp hepp!

Eller lite blev det inte. Lite kläder, nya kuddar (välbehövligt) mat och så fyndade jag ett par påsar nordiskt lakritskök syrlig blåbär som är sååå god! 20 kr/påse mot 55 på nätet! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 184
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 331
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 153
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp