Fan, vill boka hotell vid flygplatsen på nyårsafton men det är redan fullbokat. Då får jag droga hunden :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, redan?!Fan, vill boka hotell vid flygplatsen på nyårsafton men det är redan fullbokat. Då får jag droga hunden :/
Gissar på att folk bokar upp flera år i förväg.Oj, redan?!
Är ju en bit att åka men Uddevalla hundhälsa har nyårsöppet och aktiverar hundarna och det är väldigt tyst inne hos demFan, vill boka hotell vid flygplatsen på nyårsafton men det är redan fullbokat. Då får jag droga hunden :/
Ja, nä det är inte aktuellt. Tack ändå.Är ju en bit att åka men Uddevalla hundhälsa har nyårsöppet och aktiverar hundarna och det är väldigt tyst inne hos dem
De ligger ju en bit från hus med
Fy bubblan vad råkallt och den jäkla blåsten som ju kyler ner huset och golven duktigt; mina stackars tår bidde ju lite lätt blålila och iskalla bara för jag satt med fötterna på golvet utan tofflorna .
Men jag är glad och tacksam för att mitt öga slutat rinna konstant och att slippa den creepy känslan av att nått släpper i ögat (klumpar av tårvätska) . Var väl nån inflammation under övre ögonlocket antar jag då ögat inte varit rött alls men linsvila som sig bör och jag som föredrar dem...Mot stan med sambon och handla lite efter att ha fixat stallet klart och före insläpp. Hepp hepp!
skönt ändå att det funkar bra! Jag blev sjukare av de.Jag slutade med citalopram
Var inte lyckat.
Så bara att börja igen
Jag har ätit dem i så många år så läkaren trodde vi kunde sätta ut dem.skönt ändå att det funkar bra! Jag blev sjukare av de.