Här är vi barnfria så vi fick välja själva blev skidskytte.An någon outgrundlig anledning tittar jag med på Melodifestivalen. Inte alls min tekopp men man vill ju hänga med lite i vad som händer i resten av landet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är vi barnfria så vi fick välja själva blev skidskytte.An någon outgrundlig anledning tittar jag med på Melodifestivalen. Inte alls min tekopp men man vill ju hänga med lite i vad som händer i resten av landet.
Lammlägg finns i frysen här. Kan nog nästan lova att det finns i gårdsbutiken här också.Ätit middag. Den var värd allt hackande och annat meck. Perfekt en kylig kväll med en värmande, mustig gryta . Ska definitivt göra den igen när jag hittar nöt/kalvlägg. Tydligen kan den även göras på lamm, yum, men har inte sett lammlägg i någon affär.
Ätit för mycket och är mycket mätt och belåten.
Det småsnöade igår kväll när jag tog in hästarna. Men inget som det blev något snötäcke av, tack och lov. Dock är det KALLT med bitande isvindar och bara 16,8 grader i vardagsrummet, så jag ska ta och starta en brasa !Tittade ut genom fönstret och det har snöat!