Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Där jag bor har vissa i lokalgruppen engagerat sig intensivt eftersom kommunen har huggit ner fler almar än ursprungligen tänkt eftersom de är smittade. Det tipsas om att kontakta miljöförvaltningens chef, både direktnummer och mailadress har skrivits ut. Spontant känns det som chefen har viktigare saker för sig än att svara på samtal och mail - som dessutom måste diarieföras.
 
Ställt ut en pall i solen på den hittills tomma balkongen. Dricker kaffe.

Försöker föreställa mig hur det kommer bli med färdiginredd balkong, men det verkar för bra för att vara sant 😂
Är så otroligt taggad på vår och sommar!
Inte haft egen balkong på flera år, och aldrig såhär stor.
 
Jobbtornadon fortsätter. Men snart (nåja, inte jättesnart men i mitt huvud är det snart) får jag pipa iväg till ridskolan.
Har senaste halvtimmen gömt mig i ett bortglömt rum och stängt av ljudet på mobilen för att få något gjort av mina arbetsuppgifter.

Trots tornadon är det urskönt att inte sitta och lyssna efter en viss röst, hens steg, ljudet från hens cykel, eller hens sätt att öppna en dörr :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 185
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 332
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 153
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp