Japp. Men jag nämnde inte att jag jobbar på miljökontoretPåpekade du för han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Men jag nämnde inte att jag jobbar på miljökontoretPåpekade du för han?
Japp. Men jag nämnde inte att jag jobbar på miljökontoret
Han blängde väldigt argt på mig, och sen hoppade han av så vi kom inte längreVad sa han?
"Men du ser ju hur döda granarna är! Alldeles gula och har tappat alla barr! "Han blängde väldigt argt på mig, och sen hoppade han av så vi kom inte längre
Japp. Men jag nämnde inte att jag jobbar på miljökontoret
Man är i en egen liten bubbla när man går med blås påDe går med såna där stora "lövblåsare" och blåser bort gruset utanför. Jag gillar förvisso att bli av med gruset, men herrejösses så det låter. Känns som om hela huvudet ska borras sönder av oljudet. Tycker så synd om de som jobbar med det där, även om de såklart har hörselskydd på.
Såg du inte det virala klippet av Dua Lipa när hon elegant ploppade ner på en stol för nån gala sen? Dvs, det går inteKollade lite på Oscarsklänningarna och undrar hur vissa sitter ner, än mindre går på toa
Såg du inte det virala klippet av Dua Lipa när hon elegant ploppade ner på en stol för nån gala sen? Dvs, det går inte
Det gör de inteFunderar fortfarande på hur de går på toa
Fel program för bilder, även om "det går". Måste du använda word?Sitter och knåpar med Word. Att lägga in bilder och formatera är meckigt. Att få dem att passa in med texten tar tid och frustration.
Jag har kunnat Word utan och innan.Sitter och knåpar med Word. Att lägga in bilder och formatera är meckigt. Att få dem att passa in med texten tar tid och frustration.