Tror att jag ska ta och hoppa in i duschen och sedan sätta mig tillrätta i soffhörnet och skriva lite. Jag tror att jag har i stora drag fått klart för mig hur resten av boken ska "sättas ihop"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det VAR helt rätt program för några versoner sen.Enkelt och behändigt. Nu har de tagit bort funktioner så det är väldigt mycket krångligare.Fel program för bilder, även om "det går". Måste du använda word?
Helt rätt, det är ett rent textprogram (ursprungligen). Så att då försöka infoga bilder snyggt, är bara kaos och man får slita sitt hår i onödan.Det VAR helt rätt program för några versoner sen.Enkelt och behändigt. Nu har de tagit bort funktioner så det är väldigt mycket krångligare.
Jag jobbade med sånt (akademiska rapporter med illustraioner) en gång i tiden.
Jag tycker det är trist eftersom det är det bästa programmet att skriva längre texter i.
Jag håller inte med.Helt rätt, det är ett rent textprogram (ursprungligen). Så att då försöka infoga bilder snyggt, är bara kaos och man får slita sitt hår i onödan.
PowerPoint är det man ska jobba i om man ska kunna redigera både bilder och text tillsammans, utan att få hjärnblödning
Fel program för bilder, även om "det går". Måste du använda word?
PowerPoint?!Helt rätt, det är ett rent textprogram (ursprungligen). Så att då försöka infoga bilder snyggt, är bara kaos och man får slita sitt hår i onödan.
PowerPoint är det man ska jobba i om man ska kunna redigera både bilder och text tillsammans, utan att få hjärnblödning
Åh, nostalgi!Äter fil och frosties.
Åh, nostalgi!
PowerPoint?!
Nejdu, jag säger Canva
Så gör jag med Start.Ja!
Köper normalt inte sådana flingor men en förpackning vartannat år eller så är ljuvligt
Avis på er som kan beställa mat så! Här kan man inte ringa hem en pizza ens.Kom precis hem. Riktigt jobbig huvudvärk. Har unnat mig och beställt råbiff och lite annat gött till dörren. Det borde anlända inom kort.
Ätit pasta med hyvlad zucchini, chili, vitlök och lime. Känner mig betydligt piggare nu, kolhydrater är inte helt fel ändå.
Jättegott!Låter gott!
Jättegott!
Helt klart min favorit-comfort food som jag gör när jag är riktigt trött.