Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på café med en vän och mitt gudbarn.
Innan dess en långsam promenad i vårsolen.
IMG_6323.webp
 
Efter en promenad i solen kom jag hem till ett rökfyllt hem. Först hade sonen ingen aning om vad som hänt men till slut kom det fram ; han försökte steka fröer men det gick tydligen inte. Och trots sin höga ålder så slog det inte honom att öppna fönster så nu står alla fönster öppna för att vi ens ska kunna vistas här. Så igår fick jag stå i duggregn med slaskig snö och idag vistas i ett rökfyllt hem. Äventyrligt med barn må jag säga :grin:
 
Jag ar forkyld. Forsta gangen sedan forra hosten, sa det ar inte mycket att klaga om, men det ar inte kul atminstone. :p Maken och jag hade tankt att ata brunch ute (med en rejal Bloody Mary for mig) och sedan aka upp till en son for att ata tarta och hamta grejor, men det far vanta. Kanske i morgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 766
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 731
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 644

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp