Just här brukar det bli översvämning. Vi har en stor SUV, så den tog sig igenom utan problem. Men jag hade inte velat köra den vägen med en låg bil.Lite blött ?!?! Jag hade varit rädd för att köra igenom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just här brukar det bli översvämning. Vi har en stor SUV, så den tog sig igenom utan problem. Men jag hade inte velat köra den vägen med en låg bil.Lite blött ?!?! Jag hade varit rädd för att köra igenom.
Vad lustigt. Har gjort desamma, och borde också städaHar sovit middag så nu är det nog läge för att ta tag i städningen.
Lång fika?Vad lustigt. Har gjort desamma, och borde också städa
Men först tänkte jag fika
Fanns mycket fint vid glasbruket men inget som följde med hem. Någon gång vill jag ha hem något glas från rejmyre. heartheartSkall ta upp räkor ur frysen till den bakade potatisen som ligger i crockpot sedan 7.30 sedan skall jag åka och hämta ägg. Kanske stannar vid glasbruket och kollar på vägen hem.
Ser inte ut att vara så djupt. Jag hade ett ställe på vägen där det var liknande. Lite underredstvätt på bilen.Lite blött ?!?! Jag hade varit rädd för att köra igenom.
Nej, 52 minuter och ”ingenting” har hänt… ger upp den! Testade den nya med Julia Roberts, ”Leave the world behind”.Testar att se en film. Är avgrundstrött idag. Får se hur det går. Brukar inte ha ro att se färdigt.