förbereder mig för att åka Stockholm Västervik tur och retur.
Verkar trist. Finns det ingen annan lösning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
förbereder mig för att åka Stockholm Västervik tur och retur.
Dottern fyller år, och på söndag ska jag göra en sak som jag har väntat ett bra tag på. så jag det suger men jag får vara några timmar med min dotter.Verkar trist. Finns det ingen annan lösning?
Har också stått och kollat på löjrommen i frysdisken löjligt många gånger nu och funderat på om jag inte borde prova.Efter att blivit hjärntvättad av törnis en längre tid nu, provade jag att göra löjromstoast för första gången.
Jag har ätit det många gånger på restaurang, men det var dåligt med löjrom i affärerna där jag bodde innan. Nu ser jag löjrom överallt lolHar också stått och kollat på löjrommen i frysdisken löjligt många gånger nu och funderat på om jag inte borde prova.
Jo men de blev väl helt okej! Med tanke på att oljan inte räckte och jag hade fel grader på ugnenBakar bröd. Får se hur det blir!
För övrigt svälter jag och undrar varför jag gör såhär mot mig själv
Smulan och Queen förstår dina kissar. Herregud den där snabeldraken den kan äta upp vad som helst.Tänkte dammsuga. Men till katternas stora glädje har jag alldeles för ont för det, så jag bara sopade upp det värsta. Det får duga.
Ska ut till komposten och slänga några gamla krukväxter. Kanske skulle passa på att tömma i en hink bokashi också.
Ute skiner solen livet känns genast lite lättare.