Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänker att jag nog inte ska göra så många knop idag... Men såklart blir det väl dammsugning och lite tvätt ändå. Och läsa bok, skriva, kanske kolla någon släktforskning, titta lite på TV... :) Och ut och promenera - det ska bli 6 plusgrader och SOL här så småningom!! Solen har vi verkligen inte sett mycket av på sistone....
 
Tänkte dammsuga. Men till katternas stora glädje har jag alldeles för ont för det, så jag bara sopade upp det värsta. Det får duga.
Ska ut till komposten och slänga några gamla krukväxter. Kanske skulle passa på att tömma i en hink bokashi också.

Ute skiner solen 🌞livet känns genast lite lättare.
 
Selma snart 18 år ung
 

Bifogade filer

  • 20240217_090928.webp
    20240217_090928.webp
    111,8 KB · Visningar: 24
Tänkte dammsuga. Men till katternas stora glädje har jag alldeles för ont för det, så jag bara sopade upp det värsta. Det får duga.
Ska ut till komposten och slänga några gamla krukväxter. Kanske skulle passa på att tömma i en hink bokashi också.

Ute skiner solen 🌞livet känns genast lite lättare.
Smulan och Queen förstår dina kissar. Herregud den där snabeldraken den kan äta upp vad som helst.

Har knutit om en trasmatta. En trasmatta som mormor vävde som farmor fick av henne som sedan hamnade hos mig. Nu har några klöst upp den lite så jag klippte upp ändarna repade upp så långt det behövdes och sedan knutit om den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 771
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 732
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp