Vad gör vi? Del CXCII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Latar mig i sÀngen efter att ha varit uppe en svÀng för att vinka av maken (som ska ivÀg och surfa), sÀtta igÄng en tvÀtt samt steka chocolate chip pancakes :d Dessa inmundigades framför förra helgens vÀrldscupshoppning och nu funderar jag pÄ om jag ska ta tag i lite sysslor eller lata mig en stund till. Tror det lutar Ät det sistnÀmnda. :sleep:
 
Efter en natt med feberhallucinationer och galen frossa, samt att jag numera inte har nĂ„gon haka utan Ă€r sĂ„ svullen att det liksom Ă€r en snigelhals frĂ„n hakspets och ner, sĂ„ ringde jag 1177. Fick tid hos jourmottagningen och snabbt konstaterat halsfluss. đŸ€’đŸ„Ž
SÄ nu har jag fÄtt penicillin och förhoppningsvis Àr skiten bÀttre om ett par dagar!
 
Efter en natt med feberhallucinationer och galen frossa, samt att jag numera inte har nĂ„gon haka utan Ă€r sĂ„ svullen att det liksom Ă€r en snigelhals frĂ„n hakspets och ner, sĂ„ ringde jag 1177. Fick tid hos jourmottagningen och snabbt konstaterat halsfluss. đŸ€’đŸ„Ž
SÄ nu har jag fÄtt penicillin och förhoppningsvis Àr skiten bÀttre om ett par dagar!
Fy, det lĂ„ter hemskt! 😣
Hoppas det vÀnder fort nu!
 
Har precis fikat med minisemlor :d
IMG_20240217_121431941.webp
 
Åh, fina! Det Ă€r min absoluta favorit av semla, den man med nĂ„gon chans i hela vĂ€rlden kan orka Ă€ta upp. Normalstorlek Ă€r hopplös.

Tack, första gÄngen med glutenfritt mjöl. Barnen var missnöjda att det blev mini semlor sÄ jag har lovat dom större semlor i eftermiddag (bakade olika storlekar)
 
Ätit lunch. Vill ha nĂ„got gott till fikat, fĂ„r se om jag kan svĂ€nga ihop nĂ„got. Försökte handla ekonomiskt sĂ„ köpte inget gottis 🙄
 
Skriver, men jag mÄste pausa och passa pÄ att dammsuga nÀr husse och hund Àr utomhus. Kommer att "ramla över" 70 000 ord idag (första romanen var pÄ 90 000-nÄgonting-ord och nummer tvÄ pÄ 80 000-nÄgonting-ord, sÄ det börjar nÀrma sig ÀndÄ!!) :bump:!!
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte pÄ TV-soffan igÄr.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 771
Senast: tanten
·
  • LĂ„st
Tjatter Jag har stÀdat halva dagen och var sedan till sÀrbon pÄ jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igÄr pÄ TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 732
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1Är Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med nÄgot nÀr han sover eller hÄller pÄ att somna. Armarna Äker...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: Fibusen
·
  • LĂ„st
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild sÄ det fÄr bli en midsommarfin GrÀddbulle :angel: Snart dags att Äka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 645

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • UppdateringstrĂ„d 30
  • Guldfasanerna

HĂ€strelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp