Hemma efter jobbet och stallet. Ska duscha nu och sen sova
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy, det lÄter hemskt!Efter en natt med feberhallucinationer och galen frossa, samt att jag numera inte har nÄgon haka utan Àr sÄ svullen att det liksom Àr en snigelhals frÄn hakspets och ner, sÄ ringde jag 1177. Fick tid hos jourmottagningen och snabbt konstaterat halsfluss.
SÄ nu har jag fÄtt penicillin och förhoppningsvis Àr skiten bÀttre om ett par dagar!
à h, fina! Det Àr min absoluta favorit av semla, den man med nÄgon chans i hela vÀrlden kan orka Àta upp. Normalstorlek Àr hopplös.Har precis fikat med minisemlor Visa bifogad fil 139270
à h, fina! Det Àr min absoluta favorit av semla, den man med nÄgon chans i hela vÀrlden kan orka Àta upp. Normalstorlek Àr hopplös.
Har ocksÄ sett sÄdana fina vÄrtecken idag !
Visst blir man alldeles varm och lycklig i sjÀlen!Har ocksÄ sett sÄdana fina vÄrtecken idag !
Lite blött ?!?! Jag hade varit rÀdd för att köra igenom.PÄ vÀg hem frÄn stan. Det Àr lite blött pÄ vÀgarna hÀr och dÀr och x antal nya "sjöar" dÀr svanar simmar runt.
De sörmlÀndska bönderna kanske ska satsa pÄ att odla ris i Är? Eller fisk?
Visa bifogad fil 139277