Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har handlat lite...

Screenshot 2024-02-17 at 19-46-41 Nikon D7500 hus AF-S DX 18-140mm f_3 5-5 6 G ED VR.webp


:love:
 
Har fixat en del hemma idag. Bland annat bytt gardiner och bytt ut adventsstjärnan i fönstret mot en vacker stjärna (lampa) som vi fick i julklapp. Fyllt på rödcederolja på rödcedern (i klädlådor, skåp etc). Sambon har bakat en massa gott. Nu har jag min lilla katt i knät igen.
 
IMG20240217111516.webp

Jag har sett att folk har vårlökar på gång och gräsmattan är framme. Själva har vi helt SJUKT mycket snö. Det är något jag inte upplevt på många år. Vi har haft jätteroligt men är också jättetrötta efter att ha behövt slita lös både våra skotrar och en stackars ungdoms skoter, han hade suttit fast över en timme och var alldeles ensam. 😅
 
Visa bifogad fil 139325
Jag har sett att folk har vårlökar på gång och gräsmattan är framme. Själva har vi helt SJUKT mycket snö. Det är något jag inte upplevt på många år. Vi har haft jätteroligt men är också jättetrötta efter att ha behövt slita lös både våra skotrar och en stackars ungdoms skoter, han hade suttit fast över en timme och var alldeles ensam. 😅
Åååå skoter!!! Blir skidor här imorgon, lyx att kunna åka 40min till skidanläggning som är helt oki
 
Våra katter är trötta 😴🥰. Honkatten maxade utetiden idag när det var så underbart väder och stackars ungkatten som gick ut i selen trassla till det med kopplet och välte den lätta snöskyffeln som landade precis lätt mot huvudet och när han drog iväg fick han ju med den rejälare skyffeln som landade på bakdelen, gick ju så fort- stackars kissekatten 😅. Nu är det sovtajm för oss med, så trööööööött efter dålig sömn inatt! 🥱.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 765
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 731
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 642

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp