athena_arabians
Trådstartare
Jag har handlat lite...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åååå skoter!!! Blir skidor här imorgon, lyx att kunna åka 40min till skidanläggning som är helt okiVisa bifogad fil 139325
Jag har sett att folk har vårlökar på gång och gräsmattan är framme. Själva har vi helt SJUKT mycket snö. Det är något jag inte upplevt på många år. Vi har haft jätteroligt men är också jättetrötta efter att ha behövt slita lös både våra skotrar och en stackars ungdoms skoter, han hade suttit fast över en timme och var alldeles ensam.
Det är SÅ kul. Vi har nog 130-160 cm snö. Och det hinner nog komma ner innan det börjar smälta.Åååå skoter!!! Blir skidor här imorgon, lyx att kunna åka 40min till skidanläggning som är helt oki
Det är SÅ kul. Vi har nog 130-160 cm snö. Och det hinner nog komma ner innan det börjar smälta.
Det kommer finnas snö så det räcker och blir överPåsk är ju tidigt i år så jag räknar kallt (haha) med att få köra skoter och vessla då, särbon har ju köpt en Snow-Trac också
Fanns mycket fint vid glasbruket men inget som följde med hem. Någon gång vill jag ha hem något glas från rejmyre. heartheart
Ja jag är mammataxi ikväll igen jag
Så sant så sant... men det har vi tagit med i beräkningen, så den lilla svarta raketen står på vänt i ett garageIngen fara, när han väl har körkort kommer du inte att ha någon bil