Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Våffelsmeten från igår räckte till två våfflor var nu på morgonen. Ännu godare våfflor när smeten har fått vila över natten :) !

Ska åka och hämta ett paket hö om en stund. Sedan blir det väl mer skrivande, tänker jag. När man har kommit rätt långt blir man verkligen sporrad till att fortsätta skriva för att bli klar... :)
 
Morgonhimlen i Malmö var tjusig. Nu är stallet klart så jag ska packa upp och ner innan jag ska duscha och sova.

20240218_070955.webp
 
Sovit gott med hostmedicin en natt till. Vaknar dock med huvudvärk.
Lite förkylning och lite hosta kvar. Så jäkla segt.
En och en halv vecka räcker tycker jag.
Jag ska fylla på koppen och sen ta mig ut på en långsam promenad.
 
Tog dåliga beslut pga trött på bihåleinflammation, ignorerade den därför. Trevligt umgänge och prat, men har nu HELT tappat rösten. Och bihålorna känns värre (aka hell on earth). Kunde man ju anat om man använt sina små hjärnceller :cautious:

Hopplektion blir det, men avanmäld från blåbärshoppningen. Håhåjaja. I övrigt vila.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 766
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 731
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 644

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp