Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JA! Ett Barracudatält. Jag tränade i ett sånt några vintrar för länge sen.Ridskolan jag gick på som 10-12-åring hade ett läskigt tält som ridhus. När snön kasade på tältet blev en del hästar rädda. För att komma in i tältet fick vi ta några hästar i taget i en liten sluss. När man tänker tillbaka var det MYCKET underligt...![]()
Då fanns det fler! Barracudatält hette konstruktionen. Vid strömavbrott lade de sig ner.Nej. Nordöstra Skåne...![]()
Ska snart trotsa pissvädret och gå och lämna in min piss-dunkMåste göra det på lunchen då jag har möten hela em sen.
Ska snart trotsa pissvädret och gå och lämna in min piss-dunkMåste göra det på lunchen då jag har möten hela em sen.
förlåt men såg på insta om dunken, varför har du en piss-dunk?
Oj, vilket fynd. Vad var det för bok?
I kylen???Haha min kille har gått igenom samma procedur. Han övervägde först att jobba men kom på att kollegor kanske inte hade uppskattat The Dunk i kylen så han tog ledigt![]()
I kylen???
Men hjälp, varför?
Jag har samlat ett antal ggr och kylskåp har aldrig nämnts
En pissdag helt enkelt![]()