Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ridskolan jag gick på som 10-12-åring hade ett läskigt tält som ridhus. När snön kasade på tältet blev en del hästar rädda. För att komma in i tältet fick vi ta några hästar i taget i en liten sluss. När man tänker tillbaka var det MYCKET underligt... :nailbiting:
JA! Ett Barracudatält. Jag tränade i ett sånt några vintrar för länge sen.
Efter det byggdes det ett gäng ridhus i trakten.
 
Ljuvligt vackert snölandskap ute med någon decimeter nysnö. Jag låtsas inte om att det är en plusgrad och har avstyrt det jag skulle gjort som innebär näsa utanför dörr och under de förutsättningarna är det mycket njutbart.

Ska göra min hrm morgonmeditation :angel: och sedan invänta vän på lunch.

Försöker ignorera högre temp än vanligt och illamående. Det går hyfsat!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 575
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 985
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp