Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JA! Ett Barracudatält. Jag tränade i ett sånt några vintrar för länge sen.Ridskolan jag gick på som 10-12-åring hade ett läskigt tält som ridhus. När snön kasade på tältet blev en del hästar rädda. För att komma in i tältet fick vi ta några hästar i taget i en liten sluss. När man tänker tillbaka var det MYCKET underligt...
Då fanns det fler! Barracudatält hette konstruktionen. Vid strömavbrott lade de sig ner.Nej. Nordöstra Skåne...
Ska snart trotsa pissvädret och gå och lämna in min piss-dunk Måste göra det på lunchen då jag har möten hela em sen.
Ska snart trotsa pissvädret och gå och lämna in min piss-dunk Måste göra det på lunchen då jag har möten hela em sen.
förlåt men såg på insta om dunken, varför har du en piss-dunk?
Oj, vilket fynd. Vad var det för bok?
I kylen???Haha min kille har gått igenom samma procedur. Han övervägde först att jobba men kom på att kollegor kanske inte hade uppskattat The Dunk i kylen så han tog ledigt
I kylen???
Men hjälp, varför?
Jag har samlat ett antal ggr och kylskåp har aldrig nämnts
En pissdag helt enkelt