Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ridskolan jag gick på som 10-12-åring hade ett läskigt tält som ridhus. När snön kasade på tältet blev en del hästar rädda. För att komma in i tältet fick vi ta några hästar i taget i en liten sluss. När man tänker tillbaka var det MYCKET underligt... :nailbiting:
JA! Ett Barracudatält. Jag tränade i ett sånt några vintrar för länge sen.
Efter det byggdes det ett gäng ridhus i trakten.

Ljuvligt vackert snölandskap ute med någon decimeter nysnö. Jag låtsas inte om att det är en plusgrad och har avstyrt det jag skulle gjort som innebär näsa utanför dörr och under de förutsättningarna är det mycket njutbart.

Ska göra min hrm morgonmeditation :angel: och sedan invänta vän på lunch.

Försöker ignorera högre temp än vanligt och illamående. Det går hyfsat!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 905
Senast: Scata
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 468
Senast: Freazer
·
Mat Jag har ramlat av hästen och kommer under en längre tid enbart ha en arm att göra saker med. Vill hjälpa till så mycket jag kan hemma...
2
Svar
22
· Visningar
928
Senast: dobbis
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar