Ska strax iväg till psykologen, känns som att det behövs just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I kylen???
Men hjälp, varför?
Jag har samlat ett antal ggr och kylskåp har aldrig nämnts
löjrombonanza
Menar du att det finns dagar som inte är löjromsbonanza
Jag kan inte låta bli att fundera över din löjromsbudgetRimlig frågeställning! Jag skiljer dock på när andra serverar mig löjrom Det känns lite extra lyxigt. Men det förhindrar ju inte att jag tar ett litet löjromssnack hemma INNAN jag går till restaurangen
Gör inte detJag kan inte låta bli att fundera över din löjromsbudget
Jag kan inte låta bli att fundera över din löjromsbudget
Fråga mig jag vet. Det händer vår kund hela tiden.Har haft en sån fruktansvärt dålig dag på jobbet. Det jag tillverkat har blivit fel men det märkte jag inte ens och det vi har kört i flera dagar har blivit spärrat för det är också fel. Min kollega sa att det är sånt som händer men jag tar det så himla hårt med misslyckanden
Min bank krånglar nu när jag försöker lösa ett lån. svarat 4gr vart pengarna kommer ifrån. Identifierast mig 2 ggr med bank id men de måste ändå kolla igen. På riktigt. Hjälp mig flytta pengarna från mitt ena konto till mitt andra konto. Sur Diabetiker idag
Den klassiska för-romen hemma innan tillställningenMen det förhindrar ju inte att jag tar ett litet löjromssnack hemma INNAN jag går till restaurangen
Jag tror dock att den kommer bli bättre allt eftersom den avancerar framåt i tid.
Kommer tex avsluta aftonen med trärätters löjrombonanza med BRF-en på kvarterets finkrog. @athena_arabians vet vilken jag menar
Hälsa honom att hela buke fnissar år honomMin man har aldrig hört talas om sittben
Han tror att det är nåt jag hittat på för att driva med honom..
Zå gjorde länsförsäkringar banken med mig när pappa hade döttMin bank krånglar nu när jag försöker lösa ett lån. svarat 4gr vart pengarna kommer ifrån. Identifierast mig 2 ggr med bank id men de måste ändå kolla igen. På riktigt. Hjälp mig flytta pengarna från mitt ena konto till mitt andra konto. Sur Diabetiker idag