Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
I kylen???
Men hjälp, varför?
Jag har samlat ett antal ggr och kylskåp har aldrig nämnts

Jag kan tänka mig att det beror på vad man mäter och i vilket syfte. Jag fick ingen sådan info, dock måste jag lämna in dunken direkt efter 24-timmarsmätningen. Trots att jag ska mäta flera dygn så måste det lämnas in separat direkt efter, kan jag inte spara alla dunkar hemma och sedan lämna in en hög med dunkar liksom 😅
 
Har haft en sån fruktansvärt dålig dag på jobbet. Det jag tillverkat har blivit fel men det märkte jag inte ens och det vi har kört i flera dagar har blivit spärrat för det är också fel. Min kollega sa att det är sånt som händer men jag tar det så himla hårt med misslyckanden :cry:
 
Fick en kollega att uppfinna en arbetsuppgift till mig som krävde att jag gick en sväng utomhus. Har fortfarande lika jävlig huvudvärk nämligen. Den lindras lite när jag rör på mig ute i kylan.

Funderar på om folk skulle titta konstigt på mig om jag fixade gåband och höj och sänkbart bord utomhus att jobba vid :angel:
 
Har haft en sån fruktansvärt dålig dag på jobbet. Det jag tillverkat har blivit fel men det märkte jag inte ens och det vi har kört i flera dagar har blivit spärrat för det är också fel. Min kollega sa att det är sånt som händer men jag tar det så himla hårt med misslyckanden :cry:
Fråga mig jag vet. Det händer vår kund hela tiden.
 
Min bank krånglar nu när jag försöker lösa ett lån. svarat 4gr vart pengarna kommer ifrån. Identifierast mig 2 ggr med bank id men de måste ändå kolla igen. På riktigt. Hjälp mig flytta pengarna från mitt ena konto till mitt andra konto. Sur Diabetiker idag

Men vilka as! Blir alltid provocerad när banker håller på såhär.
Pappa tappade det en gång när de frågade var pengarna kom ifrån och bara "knarkaffärer". Jag tänker dock att det inte är det smartaste sättet att hantera dessa frågor på :angel:
 
Sitter och funderar på om det är värt att betala för att se GHS eller inte... Hade man kunnat se när man ville och inte bara direkt i live-sändningen hade jag inte tvekat, men nu känns det som man betalar för så mycket som inte nyttjas om man behöver göra något under en sändning man vill se.
 
Jag tror dock att den kommer bli bättre allt eftersom den avancerar framåt i tid.
Kommer tex avsluta aftonen med trärätters löjrombonanza med BRF-en på kvarterets finkrog. @athena_arabians vet vilken jag menar ;)

Jag ska på AW i hufvudstaden idag... men misstänker att det blir någonstans Östermalm-Stureplan.

Helt ärligt är jag nöjd bara jag får något med alkohol, Satans Järnvägar har INTE en bra dag! :mad:
 
Lillmattens pojkvän hade med sig semla från Brogyllen. :d
Laddar för att skotta fram bilen och åka till stallet för träning sen.

(Kan inte låta bli att fundera på vad alla som verkar rida kl 17-18 jobbar med, jag måste ju sluta kl 15 för att bara ha en rimlig chans att vara på plats i bästa fall 17? Och då måste precis allt klaffa på vägen... :confused:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 575
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 985
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp