Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Bring your kids to work-day". Eller night.Inom en timme hoppas jag vara på väg härifrån. Ska lämna dottern hemma och sen ska jag till stallet. (Hon har alltså inte sovit här på häktet, för att vara tydlig )
Ja, det gör det ! Jag skickar ofta frågor till säljare, osv.Går det att skicka meddelanden på Tradera? Jag har sålt en kappa men kommer inte hinna skicka den förrän på fredag pga tjänsteresa och skulle vilja informera köparen så hon inte blir sur.
Men hur? Jag har aldrig sålt något tidigare och blir inte klok på hur jag skickar meddelanden?Ja, det gör det ! Jag skickar ofta frågor till säljare, osv.
Jag vet faktiskt inte om jag har skickat till någon köpare heller, men det går ju såklart. Annars har du väl mejladress, telefonnummer för sms? När man säljer något får man ju köparens kontaktuppgifter.Men hur? Jag har aldrig sålt något tidigare och blir inte klok på hur jag skickar meddelanden?
Men hur? Jag har aldrig sålt något tidigare och blir inte klok på hur jag skickar meddelanden?
Smart, så långt tänkte in jag utan letade efter DM på Tradera.Jag vet faktiskt inte om jag har skickat till någon köpare heller, men det går ju såklart. Annars har du väl mejladress, telefonnummer för sms? När man säljer något får man ju köparens kontaktuppgifter.