F
Fruentimber
Fasen, det behövs alltså 2 promille innan man klickar hem en flygel
Mvh/Har ett piano och kan spela, men drömmen är en flygel (inkl. plats att ha den på )
Skål!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fasen, det behövs alltså 2 promille innan man klickar hem en flygel
Mvh/Har ett piano och kan spela, men drömmen är en flygel (inkl. plats att ha den på )
Visa bifogad fil 41988
Det hade kunnat vara sol här idag, problemet är att den inte längre orkar sig tillräckligt långt upp över horisonten
Min hjärna mår heller inte bra idag. Undrar om jag håller på att bli utbränd? Hjärnan rullar på i full fart men kroppen vill sova. Kommer dock inte till ro för jag har en massa saker att göra.Jobbat 7.30-12.30 i fsk-klass. Första arbetspasset sen i torsdag, när hjärnan sa stopp. Vid 10.30 började hjärntrötthets-huvudvärken komma krypande.. jag är så TRÖTT på att ha en misshandlad hjärna!!
Är bokad 8-16.30 imorgon med samma barngrupp så kommer gå dit trots att min hjärna tydligen fortfarande är ledsen. Men sen är det tre veckors jullov - jäävlar vad hjärnan ska få vila!
Nu ska jag äta lunch och.. kan ni gissa..?
VILA! (Och kolla på The Crown )
Usch, stackare!Min hjärna mår heller inte bra idag. Undrar om jag håller på att bli utbränd? Hjärnan rullar på i full fart men kroppen vill sova. Kommer dock inte till ro för jag har en massa saker att göra.
Är ledig i tre dagar. Ska försöka att göra så lite som möjligt. Har jobbat väldigt mycket i två veckor, men nu är det förhoppningsvis lugnare framöver.Usch, stackare!
Jag tror att börjar man fundera på om man håller på att gå i väggen så är det dags att dra i handbromsen. Sen om det är att sjuka sig några dagar, få anpassade arbetsuppgifter, bli långtidssjukskriven eller helt enkelt ”bara” planera sig återhämtning bättre är individuellt såklart.
Hoppas det räckerÄr ledig i tre dagar. Ska försöka att göra så lite som möjligt. Har jobbat väldigt mycket i två veckor, men nu är det förhoppningsvis lugnare framöver.
Jag kan absolut inte ha såHoppas det räcker
Om det hjälper rastlösheten så gör ett schema över återhämtningen. Typ 10-12, kolla på The Crown. 12-14, ät lunch och brodera. 14-15, gå en promenad - fast med saker som är återhämtande för dig.
Det hjälper iaf mig att ha en struktur för mina återhämtningsdagar.
Hoppas det räcker
Om det hjälper rastlösheten så gör ett schema över återhämtningen. Typ 10-12, kolla på The Crown. 12-14, ät lunch och brodera. 14-15, gå en promenad - fast med saker som är återhämtande för dig.
Det hjälper iaf mig att ha en struktur för mina återhämtningsdagar.
Ja, där är man ju olika! Det är bara ett tips till @kolblakkur.Jag kan absolut inte ha så
Att ha bokade tider mm stressar mig enormt
Jag är också spontan (och impulsiv och känslostyrd), vilket är problemetJag hade blivit as-stressad! Mvh Spontan
Jag har lyckats koppla både telefon dator tv-box och padda till fibern utan en enda svordom detta är nog något slags rekord för mig
Nu är frågan ska jag ha en chromecast också
Jag har lyckats koppla både telefon dator tv-box och padda till fibern utan en enda svordom detta är nog något slags rekord för mig
Nu är frågan ska jag ha en chromecast också