Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbat 7.30-12.30 i fsk-klass. Första arbetspasset sen i torsdag, när hjärnan sa stopp. Vid 10.30 började hjärntrötthets-huvudvärken komma krypande.. jag är så TRÖTT på att ha en misshandlad hjärna!! :arghh:
Är bokad 8-16.30 imorgon med samma barngrupp så kommer gå dit trots att min hjärna tydligen fortfarande är ledsen. Men sen är det tre veckors jullov - jäävlar vad hjärnan ska få vila!

Nu ska jag äta lunch och.. kan ni gissa..?


VILA! :wtf: (Och kolla på The Crown :angel: )
 
På väg till frissan för att fixa håret. Hoppas att hon blir nöjd med sin julklapp jag har med mig. Alltid svårt med presenter när man inte är så nära. Har gått hos henne flera år men vi umgås inte privat och har ganska (väldigt 😅) olika stil.
 
Jobbat 7.30-12.30 i fsk-klass. Första arbetspasset sen i torsdag, när hjärnan sa stopp. Vid 10.30 började hjärntrötthets-huvudvärken komma krypande.. jag är så TRÖTT på att ha en misshandlad hjärna!! :arghh:
Är bokad 8-16.30 imorgon med samma barngrupp så kommer gå dit trots att min hjärna tydligen fortfarande är ledsen. Men sen är det tre veckors jullov - jäävlar vad hjärnan ska få vila!

Nu ska jag äta lunch och.. kan ni gissa..?


VILA! :wtf: (Och kolla på The Crown :angel: )
Min hjärna mår heller inte bra idag. Undrar om jag håller på att bli utbränd? Hjärnan rullar på i full fart men kroppen vill sova. Kommer dock inte till ro för jag har en massa saker att göra.
 
Min hjärna mår heller inte bra idag. Undrar om jag håller på att bli utbränd? Hjärnan rullar på i full fart men kroppen vill sova. Kommer dock inte till ro för jag har en massa saker att göra.
Usch, stackare! :(
Jag tror att börjar man fundera på om man håller på att gå i väggen så är det dags att dra i handbromsen. Sen om det är att sjuka sig några dagar, få anpassade arbetsuppgifter, bli långtidssjukskriven eller helt enkelt ”bara” planera sig återhämtning bättre är individuellt såklart.
 
Usch, stackare! :(
Jag tror att börjar man fundera på om man håller på att gå i väggen så är det dags att dra i handbromsen. Sen om det är att sjuka sig några dagar, få anpassade arbetsuppgifter, bli långtidssjukskriven eller helt enkelt ”bara” planera sig återhämtning bättre är individuellt såklart.
Är ledig i tre dagar. Ska försöka att göra så lite som möjligt. Har jobbat väldigt mycket i två veckor, men nu är det förhoppningsvis lugnare framöver.
 
Är ledig i tre dagar. Ska försöka att göra så lite som möjligt. Har jobbat väldigt mycket i två veckor, men nu är det förhoppningsvis lugnare framöver.
Hoppas det räcker :heart
Om det hjälper rastlösheten så gör ett schema över återhämtningen. Typ 10-12, kolla på The Crown. 12-14, ät lunch och brodera. 14-15, gå en promenad - fast med saker som är återhämtande för dig.
Det hjälper iaf mig att ha en struktur för mina återhämtningsdagar.
 
Hoppas det räcker :heart
Om det hjälper rastlösheten så gör ett schema över återhämtningen. Typ 10-12, kolla på The Crown. 12-14, ät lunch och brodera. 14-15, gå en promenad - fast med saker som är återhämtande för dig.
Det hjälper iaf mig att ha en struktur för mina återhämtningsdagar.
Jag kan absolut inte ha så
Att ha bokade tider mm stressar mig enormt
 
Mellanlandat lite hemma, slagit in paket till svärmor och strax ska vi iväg och uppvakta henne. Dagens lektion höll på hela tiden och var faktiskt riktigt bra även om det var tydligt att läraren älskade sin egen text allra mest. ;) Men bra diskussioner och intressant! Nu ska jag ställa om till julstädning, bakning och fixade inför jul! :D
 
Jag har lyckats koppla både telefon dator tv-box och padda till fibern utan en enda svordom :) detta är nog något slags rekord för mig ;)
Nu är frågan ska jag ha en chromecast också :o

Vi skippade tv-paket helt när vi fick fiber. Köpte en chromecast till varje tv och streamar bara via tre olika tjänster :) Blev billigare för oss och fyller helt och fullt behovet åt oss alla fyra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
61 62 63
Svar
1 253
· Visningar
34 800
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 598

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp