Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriv ut och använd stor storlek på bokstäverna. Generöst radavstånd.

Och - viktigt - klipp papperet till A5. Så du bara har ett halv papper i taget att titta på. Då är det enklare att hitta om du skule tappa bort dig.
Och numrera papperen stort så det inte trasslar är du byter blad.
Tack för tips! Får prova igen någon gång :)

Har haft taket nu. När jag skulle byta papper (hade två papper med hela texten utskriven på) tappade jag bort mig i vilket papper jag skulle byta till, trots att det endast var två papper :o :rofl:
 
Skrattar ihjäl mig åt en kompis pepparkakshus! 😂
Han har gjort ett rivningshus okuperat av methheads. Det är klottrat på, ser ut att ha både brunnit och haft vattenskador, det sitter en halvt uppbränd lapp med ”note about eviction” och han har ”spikat för” fönstren med trasiga tändstickor.
I love it! ❤️
 
Allt regn har gett hästarna en egen liten insjö 😅. I främre hagen står det vatten och är mest bara klaffs, klaffs och klaffs. Kära vädergudsjävlar. Nästa år vill jag INTE ha en skitsommar med torka och inte drunkna i allt regn under en hel höst och början av vinter. Tack! Depp. Depp. Depp. Antideppressiva någon?! 😏.
 
Tack för tips! Får prova igen någon gång :)

Har haft taket nu. När jag skulle byta papper (hade två papper med hela texten utskriven på) tappade jag bort mig i vilket papper jag skulle byta till, trots att det endast var två papper :o :rofl:
Det är därför jag med penna skriver ett stort sidnummer uppe i högra hörnet och sedan ringar in det med pennan. Samt bara skriver ut på ena sidan.
det är helt vidrigt att blanda bort sig i papperen. :crazy:
 
Kaffet ar snart urdrucket och jag maste gora mig i ordning for min sista dag som Grand Juror. Det har varit fantastiskt "educational". Jag har verkligen fatt en bredare insyn i brottsverksamheten i var kommun (155 Svenska kvadrat mil) och om hur aklagarambetet fungerar har i kommunen. For att inte tala om Oregons lagar.
Ett par av de andra Jurors sa att de gillade lakrits sa nar jag var pa IKEA haromdagen kopte jag en modell storre pase som jag tanker ta med mig for att bjuda pa mellan fallen. :p
 
Skrev förut i tråden, Störiga saker vi stör oss på och klagade på leran i hagen och upplägget med allt på en plats i hagen där jag har hästen nu.
Sen ringde jag världens bästa stall som varit osäker att ha Nugget där då hon är så ung, men nu har jag lärt känna henne och jag är övertygad om att hon kommer passa där så nu är det bestämt! Månadsskiftet januari/februari flyttar vi dit :love:
10hektar hage där de är ute mellan 06-21 vintertid, underbara ridvägar, underbar stallägare som är noga och ja. Allt där är underbart!
 
Skrattar ihjäl mig åt en kompis pepparkakshus! 😂
Han har gjort ett rivningshus okuperat av methheads. Det är klottrat på, ser ut att ha både brunnit och haft vattenskador, det sitter en halvt uppbränd lapp med ”note about eviction” och han har ”spikat för” fönstren med trasiga tändstickor.
I love it! ❤

Påminner om detta som jag fick upp i mitt flöde förut 😂

C536DADE-B1A7-4F16-B067-D0ED0788A944.webp
 
Det är därför jag med penna skriver ett stort sidnummer uppe i högra hörnet och sedan ringar in det med pennan. Samt bara skriver ut på ena sidan.
det är helt vidrigt att blanda bort sig i papperen. :crazy:
Jag ska testa att skriva nummer nästa gång istället. Denna gången hade jag ett papper utskrivet med blått text och ett med svart, så jag tänkte att et borde räcka. Men tydligen inte.

Skriva på två sidor vågar jag ALDRIG göra. Missar alltid baksidan då. Missade ett halvt prov då det var två sidigt och jag fick pappret vänt åt fel håll så att det stog "end of test" och jag trodde att jag var klar. Insåg sista minuten att det var en hel sida jag missat. Läraren var lika förvånad som mig när jag fick tillbaka resultatet - mer än godkänt (båda trodde på F) och när hon skulle ge oss faciten så sa hon "och godisklubba, på nationella provet så kommer det vara uppgifter på Båda sidorna" :D :angel:
 
Senast ändrad:
Jag ska testa att skriva nummer nästa gång istället. Denna gången hade jag ett papper utskrivet med blått text och ett med svart, så jag tänkte att et borde räcka. Men tydligen inte.

Skriva på två sidor vågar jag ALDRIG göra. Missar alltid baksidan då. Missade ett halvt prov då det var två sidigt och jag fick pappret vänt åt fel håll så att det stog "end of test" och jag trodde att jag var klar. Insåg sista minuten att det var en hel sida jag missat. Läraren var lika förvånad som mig när jag fick tillbaka resultatet - mer än godkänt (båda trodde på F) och när hon skulle ge oss faciten så sa hon "och godisklubba, på nationella provet så kommer det vara uppgifter på Båda sidorna" :D :angel:
Min lilla hönshjärna hade aldrig fixat hålla isär vilken färg som var först. :rofl:

Siffror har jag kunnat sedan jag var liten, så jag har kört på det.

Det är itne lätt att vara lite förvirrad. *vet*
 
Funderar på om det finns något bra klätterträd eller annat att klättra i så att jag kan roa mig lite utan att komma iväg till klättercentret idag...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
61 62 63
Svar
1 253
· Visningar
34 800
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 598

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp