är du 170 cm ö.h.v?Då tar vi lika långa steg (18 046 steg = 12,96 km säger klockan just nu.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
är du 170 cm ö.h.v?Då tar vi lika långa steg (18 046 steg = 12,96 km säger klockan just nu.)
är du 170 cm ö.h.v?
Jag känner jag behöver "ranta" av mig och tror det är bästa tråden.
Är SÅ trött på höra att jag ser ut att vara 20. När jag påpekar att jag är 30+ får jag höra att jag får ta det som en komplimang. Men vem vill se ut att vara 20, när man är 30?
Jag klär mig betydligt mer moget nu än vad jag tidigare har gjort.. Trött på mitt baby face.
Sitter på jobbet sedan drygt en timme. Åkte tidigare då de varnat för blixthalka men det var bra väglag och helt underbart att vara ute den korta stunden jag hann känna den klara, friska luften och det lilla frostbitet i kinderna, för att inte tala om stjärnorna som varit dolda i regntunga moln hela hösten.
Har också sett den. Ja den va så mycket bättre än the last jedi. Knöt ihop säcken bra så man fick ett bra avslut på hela saganGillar man Star Wars kan jag säga att Rise of Skywalker helt klart var sevärd. Riktigt bra, bättre än The last Jedi enligt mig.
Nu blir det sängen här.