Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknat. Ont i huvudet. I dag ska jag ägna mig åt kattfix, borsta, fixa öronen, klippa klor. Kanske ska ägna mig åt lite mattefix också. Sen får jag hålla mig så jag inte äter lika mycket pepparkakor i dag tror jag bestämt, annars får jag ont i magen igen :banghead::D
 
Fryser fryser fryser.
Ska hitta lite vetenskapliga artiklar på temat födoämnesallergier och socialt arbete. Och skriva om det sen.
 
Har precis tvättat håret. Ska nog se nåt på play.
De slipar betong på våningen under så jag vill gärna ha in-ears med något annat att lyssna på.
 
Jag ligger fortfarande i sängen (nattarbetare ju), men borde gå upp och städa ur kaninburarna innan jag måste åka in till stan för att fixa fransarna kl 13. Sen ska jag till Götene för att kolla på min fölunge som ska vaccineras för andra gången idag. Jag fick passet häromdagen så nu ska vaccinationerna dessutom föras in där. 👍🏻
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
60 61 62
Svar
1 238
· Visningar
34 498
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 731
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 583

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp