Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis fått julklapp av ett företag som vi representerar/är återförsäljare åt. Detta året har de tänkt till och namngett julklappar. I år fick jag bara massa gott rökt renkött i olika former medans kollegorna fick renkött och godis. Någon har alltså tänkt till iom diabetesen :love: Wow... samtidigt som jag känner att fasen.. den där saltlakritsen är ju megagod ;rofl:
 
Min dag går så där, efter att ha halvlyckats fota julkortsbilder på vovvarna (JA,det har kommit snö :banana:) så ska jag starta en tvätt... det går att slå igång tvättmaskinen, alla lampor lyser som dom ska, men den börjar blinka med streck på displayen när jag ska starta programmet - SUCK!!!
Försöker öppna luckan - maskinen svarar med sina streck och vägrar öppna - DUBBELSUCK!!!
Jag vill INTE behöva köpa en ny tvättmaskin i julklapp :arghh:
Nu har jag haft sammanbrott, fulgrinat och ätit choklad. Sen blev jag tröstad av vovvarna, damen ifråga gör verkligen allt för att jag inte ska vara lessen :heart bästa lilla :heart
 
Min dag går så där, efter att ha halvlyckats fota julkortsbilder på vovvarna (JA,det har kommit snö :banana:) så ska jag starta en tvätt... det går att slå igång tvättmaskinen, alla lampor lyser som dom ska, men den börjar blinka med streck på displayen när jag ska starta programmet - SUCK!!!
Försöker öppna luckan - maskinen svarar med sina streck och vägrar öppna - DUBBELSUCK!!!
Jag vill INTE behöva köpa en ny tvättmaskin i julklapp :arghh:
Nu har jag haft sammanbrott, fulgrinat och ätit choklad. Sen blev jag tröstad av vovvarna, damen ifråga gör verkligen allt för att jag inte ska vara lessen :heart bästa lilla :heart
Dra ur strömmen?

Kram :heart
 
Det är sol här på sydkusten också minsann! Tyckte att det var ovanligt ljust när jag vaknade i morse och kunde inte alls begripa vad det berodde på, tills jag gick ut i hallen och möttes av det här :love:

20191218_085354.webp


(sned bild men jag skyller på mitt nyvakna tillstånd :angel:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
61 62 63
Svar
1 253
· Visningar
34 842
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp