Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett fyra sidor långt CV låter helt orimligt, korta ner! Ta bort alla okvalificerade jobb om det är dessa som tar sån plats, det ser ändå inte bra ut på cv't. Jag hade på sin höjd tagit med något enstaka, om det kan krydda cv't och göra det mer intressant. Annars inte!

Som jag skrev till ovan, jag skickar inte allt.
 
Haft snickare här på morgonen som ska ge offert på nytt badrum :banana: Han hade nog inte tid innan sommaren men då vet vi ca kostnad i alla fall så vi kan lägga upp en ekonomisk plan för året. Vi ska ju bygga ridbana också :D
Jag har ingen aning om varför men jag har haft en slags bild i huvudet att du och din familj bor i en snygg och dyr vit villa i modern lantlig stil 😅 krossa inte mina drömmar när du skriver om renoveringar! :p
 
Sitter i bilen och glor.
Kan inte vara ”hemma” och pallar inte jobbet just nu. Läkartid vid 10 så inte så långt kvar.

Bilen är verkligen min frihet och trygghet. Lite sjukt kanske. Men det är därför jag alltid tar väl hand om den:D
 
Ber en stilla bön om att den uråldriga webkamera jag fiskade upp på jobbet funkar när jag ska Skypemöte om en kvart. Nu: Kaffe!
 
Jaha idag är det faktiskt uppehåll men istället blåser det halv storm :crazy: hörde något stort som ramlade men det var inte på min mark hoppas det bara var ett träd och inte någon grannes byggnad
Jag vill ha vår :arghh:
 
Huvudvärken mycket bättre när jag vaknade :up: Känner mig däremot helt dränerad och stannar hemma i dag med. Så länge jag inte rör mig snabbt är huvudvärken mer som vanlig huvudvärk.
 
Tog sovmorgon. Åkte till återvinningen med skräp, Nu är jag på jobbet och har egentligen ingen lust men men

Snart kommer jag vara långledig bara några dagar kvar :)
 
Jag gick upp vid 7, pratade med 25-åringen en stund innan jag handlade lite mat och körde hem.
Nu har jag satt igång tvättmaskinen och ska bädda om i mitt sovrum innan jag antingen går till gymmet eller tar en PW. Det såg ut som att solen skulle titta fram så en PW vore nog trevligt :)
 
Äter frukost. Njuter av att det är vitt ute (det snöar!) men det ska visst smälta bort redan ikväll och sen vara plusgrader fram till nyår, minst. Surt!
 
HAde det inte varit för djuren hade jag gått raka vägen tillbaka till sängen när jag såg vädret i morse..

HAft ett allvarligt samtal med en av hönorna. Hon hade fixat ett par ägg och hade tänkt sig skaffa barn.. Jag fick beslagta äggen, påpeka det olämpliga i att bli en så ung mor när hon bara är 5,5 månad gammal själv och precis börjat lägga ägg, den olämpliga årstiden för kycklingar osv. Puttade iväg henne mot frukosten, bäddade om i värpredet och hon åt glatt med de andra när jag gick (gröna ärtor och köttbullar är mumma).
Så får vi se om hon kommit på bättre tankar eller om hon ligger och surar igen när jag kommer ikväll..

Nu ska vi ha utbildning i likabehandling. Förväntningarna är låga..
 
Försov mig lite idag. Vaknade 8:30 och märkte att jag inte tagit medicinen som jag ska ta 6:30. Oops. Måste ha slagit av klockan i sömnen, minns inte ens att jag gjorde det trots att jag måste stiga upp för att slå av den (den står några meter från sängen).
 
Har testat punktlistor såååå många gånger, det slutar alltid med att jag stirrar mig blind på pappret eftersom många punkter ofta går ihop med varandra och att jag då inte tagit dem i kronologisk ordning. Tappar typ bort mig.

Måste skriva ut ett helt manus och lära mig så gott som möjligt utantill. Så att det bara är att följa typ :o Det är nog inte vad som rekommenderas, men det är det enda som hjälper något alls för mig 🙈
Skriv ut och använd stor storlek på bokstäverna. Generöst radavstånd.

Och - viktigt - klipp papperet till A5. Så du bara har ett halv papper i taget att titta på. Då är det enklare att hitta om du skule tappa bort dig.
Och numrera papperen stort så det inte trasslar är du byter blad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
61 62 63
Svar
1 255
· Visningar
34 885
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 608

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp