Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har bakat! En kolapaj på vaniljdrömsbotten, täckt med chokladganache och krispigt kolaströssel :). Är så glad för jag har bemästrat konsten att koka seg kola :banana:

9800E29D-107E-4441-8920-B7F1CBD39239.webp
 
Jag ska hålla tal imorgon och är nervös!
Är mitt tal bra nog? Har jag fått med relevanta saker? Är det rätt formulerat? Är grammatiken ok? Är ordvalen bra? Kan jag uttala alla ord rätt? Listan kan göras lång :nailbiting:
 
Seeeg efter jobb hela dagen (7-16) och inte blir man piggare av detta gråväder och regnande varenda jävla dag. Men det är klart. Efter två skitsomrar är ju detta egentligen välbehövligt (!), kan ju bli en skitsommar till...Efter att jag hade fixat stallet och longerat hästen en stund så var det himla skönt att efter middagen slappa i soffan, nu sängen och sovtajm 😴.
 
Jag är dålig på att slå in paket, och jag behöver hjälp. hur slår man in en mjukisdjur som är 60 långt och 30 cm i diameter. (som en korv)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
61 62 63
Svar
1 258
· Visningar
35 049
Senast: Lilla
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 613

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp