Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har 5 st i den sizen hemma nuEn av de gibbiceps jag har hemma nu. Denna är på 15 cm. Så den är "liten" än. Blir som sagt 50+ som vuxenVisa bifogad fil 41950
Det låter vettigare. Jag tänker att jag man bemanning så länge borde det behövas folk.
Jag känner mig en aning uppgiven. Jag har ett CV som är fyra sidor långt, välutbildad, arbetsvillig. Men ändå får jag inget och definitivt inget som matchar min kompetens.
Jag skulle reducera mitt CV till ungefär en sida om jag vore du, jag tror att få arbetsgivare orkar läsa igenom ett så långt CV!Det låter vettigare. Jag tänker att jag man bemanning så länge borde det behövas folk.
Jag känner mig en aning uppgiven. Jag har ett CV som är fyra sidor långt, välutbildad, arbetsvillig. Men ändå får jag inget och definitivt inget som matchar min kompetens.
Jag skulle reducera mitt CV till ungefär en sida om jag vore du, jag tror att få arbetsgivare orkar läsa igenom ett så långt CV!
All styrka åt dig!Imorgon rättegång sen 2 dagar kvar att jobba innan lov.
Slutade med att jag klippte både man och båda ungarna Hoppas ingen kollar för noga på ungarna. Första gången jag klipper dom Men fy jag blir aldrig frisör iallafall! Men nu har jag varit så snäll så jag borde få måååånga julklappar
Tomten kanske kommer med en klippmaskin?
Åh, FY vad vidrigt...... Tur att vi alla är olika !!Ska åka och jobba. Bästa arbetstiden 22-02.
Ska åka och jobba. Bästa arbetstiden 22-02. Sen är det bara två dagar kvar med jobb och sedan är jag ledig till efter nyår iom att jobbet alltid stänger ner hela fabriken.