Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vår stad är påväg att vi översvämmad... :( Otroliga vattennivåer på många ställen. En del av stadsparken är under vatten redan.

Vi har ett torn med takterrass i vårt hus. Fick precis veta att vatten ansamlats och runnit genom taket till takvåningen under. Härlig julklapp för de som bor där. Spolning sker alltså i detta nu på taket...
Och nu började det ösregna IGEN.

😑😑😑😑
 
Tandläkaren med dottern på morgonen innan jag kröp ner i sängen bredvid 25-åringen. Därefter frukost, Sunes jul och julkalendern innan mamma anlände. Lite umgänge innan dottern kom hem från skolan.
Då åkte 25-åringen hem och vi andra till stallet. Jag har efter stallet duschat och packat jobbgrejer och kört till jobbet.
Börjar inte förrän 18 men tänkte bädda sängen innan dess :)
 
Har en monolog med SBC :rofl:
Men nu har jag iaf löst belysningsproblemet 😅🙄👵🏼

B5E0DCE5-8C9B-4DB3-9BE5-7224DCA6F8C0.webp
 
Senast ändrad av en moderator:
Ont i nacken efter dagens jobb. Gör min sjukgymnastik men tycker inte det hjälper..
Funderar på om jag orkar jobba över imorgon med. Eller om vi ska åka och simma. Pengar eller motion, det är frågan.
 
Fått det nya försäkringsbeskedet på hästen och de har höjt premien :meh: men frågan är om jag ska ta bort livvärdet eller om det ska höjas.
 
Nu har vi haft julavslutning så nu blir det bara lite extraträningar för några som tävlar men det kräver inte så mycket energi.
I morgon tåg till uni, på onsdag bil för jag ska hinna med dottern till tandläkaren och sen hämta upp ungarna efter och åka och fira svärmor som fyller 91 år. Sen är det inget mer uni före 7 januari!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
63 64 65
Svar
1 297
· Visningar
35 924
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 737
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp