Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vår stad är påväg att vi översvämmad... :( Otroliga vattennivåer på många ställen. En del av stadsparken är under vatten redan.

Vi har ett torn med takterrass i vårt hus. Fick precis veta att vatten ansamlats och runnit genom taket till takvåningen under. Härlig julklapp för de som bor där. Spolning sker alltså i detta nu på taket...
Och nu började det ösregna IGEN.

😑😑😑😑

Tandläkaren med dottern på morgonen innan jag kröp ner i sängen bredvid 25-åringen. Därefter frukost, Sunes jul och julkalendern innan mamma anlände. Lite umgänge innan dottern kom hem från skolan.
Då åkte 25-åringen hem och vi andra till stallet. Jag har efter stallet duschat och packat jobbgrejer och kört till jobbet.
Börjar inte förrän 18 men tänkte bädda sängen innan dess :)

Har en monolog med SBC :rofl:
Men nu har jag iaf löst belysningsproblemet 😅🙄👵🏼

B5E0DCE5-8C9B-4DB3-9BE5-7224DCA6F8C0.webp

Senast ändrad av en moderator:
Ont i nacken efter dagens jobb. Gör min sjukgymnastik men tycker inte det hjälper..
Funderar på om jag orkar jobba över imorgon med. Eller om vi ska åka och simma. Pengar eller motion, det är frågan.

Fått det nya försäkringsbeskedet på hästen och de har höjt premien :meh: men frågan är om jag ska ta bort livvärdet eller om det ska höjas.

Nu har vi haft julavslutning så nu blir det bara lite extraträningar för några som tävlar men det kräver inte så mycket energi.
I morgon tåg till uni, på onsdag bil för jag ska hinna med dottern till tandläkaren och sen hämta upp ungarna efter och åka och fira svärmor som fyller 91 år. Sen är det inget mer uni före 7 januari!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
605
Senast: Exile
·
Svar
1 999
· Visningar
56 275
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 233
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 520

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka