Nu ska jag titta på smycken. Min nya kvällshobby. Har gått igenom alla större kedjor redan så nu ska jag förkovra mig mer märkesvis och hos mindre aktörer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det du @Zinfernia ?Nu ska jag titta på smycken. Min nya kvällshobby. Har gått igenom alla större kedjor redan så nu ska jag förkovra mig mer märkesvis och hos mindre aktörer.
Men gud, gå och lägg dig igen! Vänd dig om och somna på andra sidan.Är vaken fast jag har sovmorgon
Så gosigt !
Blir gråtfärdig av detta väder. Jag vet att man ska inte klaga.
Jag vet att jag alltid sagt att jag föredrar detta framför vinter men nu vet jag faktiskt inte. Hade varit perfekt om det inte bara regnade så mycket varje dag.
Visst att fylla vatten, mocka boxar, höpåsar som tar hundra år () osv osv.
Men att behöva fastna konstant med kärran efter att ha mockat ut utedriften och upp för backen tar knäcken på mig
Hos oss har det varit en variant av evigt mörker och syndafloden. Jag blir också helt deprimerad av detta och jag pallar ärligt talat inte med leran mer. Jag har liksom fått nog! Jag går snart och lägger mig och ringer in Poolia eller Seniorpoolen eller något för att sköta mina hästar och andra djur. Mitt vanliga jobb kan jag ju sjukskriva mig i från i värsta fall.Fast det är inte vinter... det är någon märklig variant av förlängd höst
Hos oss har det varit en variant av evigt mörker och syndafloden. Jag blir också helt deprimerad av detta och jag pallar ärligt talat inte med leran mer. Jag har liksom fått nog! Jag går snart och lägger mig och ringer in Poolia eller Seniorpoolen eller något för att sköta mina hästar och andra djur. Mitt vanliga jobb kan jag ju sjukskriva mig i från i värsta fall.
Jag är så trött på skiten. Vi som aldrig har speciellt lerigt i hagarna, även vid plusgrader vintertid, har gegga nu. Allt är lerigt och vi drar in enorma mängder lera så hela huset är fan lerigt också.
Nu ska jag titta på smycken. Min nya kvällshobby. Har gått igenom alla större kedjor redan så nu ska jag förkovra mig mer märkesvis och hos mindre aktörer.
Jag tar inget som helst ansvarÄr det du @Zinfernia ?
Du är inte ensam. JAg har lyckats ignorera mörkret rätt länge men nu har jag lagt ner allt icke-nödvändigt. Orkar inte.Blir gråtfärdig av detta väder. Jag vet att man ska inte klaga.
Jag vet att jag alltid sagt att jag föredrar detta framför vinter men nu vet jag faktiskt inte. Hade varit perfekt om det inte bara regnade så mycket varje dag.
Visst att fylla vatten, mocka boxar, höpåsar som tar hundra år () osv osv.
Men att behöva fastna konstant med kärran efter att ha mockat ut utedriften och upp för backen tar knäcken på mig
Finns mycket kul på Tradera också, har jag hört av en vänNu ska jag titta på smycken. Min nya kvällshobby. Har gått igenom alla större kedjor redan så nu ska jag förkovra mig mer märkesvis och hos mindre aktörer.