Jag bor i södra Småland. Vet inte hur illa det ska bli här. Prognoserna ser inte ut att visa något riktigt hemskt, men det HAR börjat blåsa lite mer nu.Har ovädret nått er än?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor i södra Småland. Vet inte hur illa det ska bli här. Prognoserna ser inte ut att visa något riktigt hemskt, men det HAR börjat blåsa lite mer nu.Har ovädret nått er än?
Tycker man mest får upp helt okända människor. "Hmm ... vem 17 är det där?"
Fick upp sångaren i Arvingarna som vänförslag på facebook igår. Lyssnar absolut inte på dem
Ja och folk man inte haft kontakt med på evigheter. Sambon har någon teori om att man får upp folk som varit in och tittat på ens profil, men vet inte om det stämmer.Tycker man mest får upp helt okända människor. "Hmm ... vem 17 är det där?"
För flera år sen fick jag upp min dåvarande boendestödshandläggare som vänförslag, antagligen för att han nog haft med sig sin privata telefon på ett hembesök. Kan inte se nån annan orsak.
En fb-vän skrev att om folk går in och kollar på ens profil kan man få dem som vänförslag sen.Ja och folk man inte haft kontakt med på evigheter. Sambon har någon teori om att man får upp folk som varit in och tittat på ens profil, men vet inte om det stämmer.
Ja, om det stämmer känns ju en del vänförslag förbannat tveksammaEn fb-vän skrev att om folk går in och kollar på ens profil kan man få dem som vänförslag sen.
Edit: Vi skrev visst samtidigt