Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar. Jag mår fortfarande visset. Nu ska jag eventuellt åka ut till familjen för att fira jul. Det blir en ca 5 timmar lång resa, buss, pendel, buss, bil. Med katt och packning. Sedan måste jag åka tillbaka den 26, samma långa resa med katt. Dessutom vet man aldrig om man kan lita på bussen eller pendeln. Jag börjar tveka.
Dumt också om du smittar ngn? Risk finns ju när du ska resa med så många olika färdmedel mitt i julruschen.
Förstår det för ibland blir man bara helt tokig av allt velande och resonerande fram och tillbaka. Lättare då med ”ngt” som säger nej du bör stanna hemma.Det är nästan så jag hoppas på ett positivt covid test.
Alltså. Vem blir glad av att du följer med dit och mår som en klubbad säl? Jag röstar på att du ska vara självisk här. Faktiskt.Jag pratade med min syster som är läkare och hon tyckte inte att det var någon fara så länge jag spritar händerna och inte hostar på någon. Men ja, jag tvekar ändå. Både av hänsyn och själviskhet.
Jag pratade med min syster som är läkare och hon tyckte inte att det var någon fara så länge jag spritar händerna och inte hostar på någon. Men ja, jag tvekar ändå. Både av hänsyn och själviskhet.
Dumt att tro/chansa tänker jag!
Annars är det bara att säga det en liten lögn. Ta en tärning och kasta...Det är nästan så jag hoppas på ett positivt covid test.
Vi kommer nog också avblåsa jul med besök IOM att vi inte är helfriska. Visst kunde man pressa sig igenom det och överleva och ha lite trevligt själv. Men vi vill inte smitta någon.Jag pratade med min syster som är läkare och hon tyckte inte att det var någon fara så länge jag spritar händerna och inte hostar på någon. Men ja, jag tvekar ändå. Både av hänsyn och själviskhet.
Jag har inte sett annat än stryka hos dig och ingen mesighet. Sluta slå ner dig själv.Den delen av familjen är mycket för att ignorera kroppsliga (nu talar vi inte allvarliga naturligtvis) men förkylningar och liknande som något man bara inte bryr sig om. Jag tillhör ett mesigare och svagare släkte.
Den delen av familjen är mycket för att ignorera kroppsliga (nu talar vi inte allvarliga naturligtvis) men förkylningar och liknande som något man bara inte bryr sig om. Jag tillhör ett mesigare och svagare släkte.
Man blir ju inte direkt aspackad av ett litet glas glögg.Alltså de flesta företag jag känner till får kunder och besökare av olika sorter och då lämpar det sig kanske inte att man sitter full på jobbet. Eller är drogad.
Vi kommer nog också avblåsa jul med besök IOM att vi inte är helfriska. Visst kunde man pressa sig igenom det och överleva och ha lite trevligt själv. Men vi vill inte smitta någon.
Tråkigt IOM att jag älskar jul och för att vi inte hunnit/orkat träffa så mkt folk på ett tag.
Men ärligt talat rätt skönt när man accepterat läget.
Som tur är kan våra tänkta gäster haka på annat firande. Och det låter ju som det inte blir någon som sitter själv och deppar om du inte orkar.