Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Laddar upp för att utföra den sista arbetsuppgiften innan det är dags för ett långt och välbehövligt jullov. Ser oerhört mycket fram emot lite återhämtning, men först inleder vi med en tur till Köpenhamn för att tillbringa eftermiddagen/kvällen på Strøget samt Tivolis julmarknad :love:
 
Laddar upp för att utföra den sista arbetsuppgiften innan det är dags för ett långt och välbehövligt jullov. Ser oerhört mycket fram emot lite återhämtning, men först inleder vi med en tur till Köpenhamn för att tillbringa eftermiddagen/kvällen på Strøget samt Tivolis julmarknad :love:

Var rädda om er, vädret kommer bli jobbigt i den här änden ikväll. Stor risk för att bron stänger bland annat.
 
Nej men vad tror vi, ska det bli tredje året i rad som vi får ställa in julfirandet på grund av sjukdom? :down: Jag känner mig bättre än igår men fortfarande huvudvärk, ljuskänslig, svag och trött i kroppen och yrsel. Och all mat och dryck smakar illa.
 
Hemma efter att ha handlat det sista av julmaten, förutom julmust som jag ska köpa på ICA imorgon. Orkar inte ta mig ut igen och hämta ett paket och sedan julmust.

Motstod tappert frestelsen att köpa en påse mini kexchoklad. Var förvånad att charken på Hemköp bara hade senapssill och brantevikssill. Hittade löksill och drömsill på ICA. Mannen i disken sa att det inte finns någon efterfrågan på sill :confused:
 
Hatar är ett starkt ord men jag hatar verkligen snö. Enligt prognosen ska det snöa på tvären till 6 i morgon bitti.

Har varit effektiv på jobbet.
Nu har jag kommit hem. Totalt klissblöt.
Ska se i vår herres hage-julspecial och sen läsa.
 
Mannen på väg över Atlanten... :( Jag försöker så gott det gör att göra det mysigt och trevligt för mig själv. Det har börjat blåsa lite mer nu, men hunden har fått sin promenad och jag har startat en brasa för fösta gången på ett tag. Och tänt gran och ljusstakar för nu börjar det bli mörkt. Hästarna får komma in vid 17-tiden, tänker jag, och sedan behöver jag bara gå ut en gång till och natta dem vid 21-tiden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
54 55 56
Svar
1 102
· Visningar
30 896
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 439
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp