Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror jag ska stänga av datorn så hjärnan får varva ner till sleepmode. Ska tvätta i morgon. Jippiiii!!! :meh: Kommer säkert få hänga tvätten på tork i lägenheten som vanligt. Torkskåpet torkar inte torrt men enligt fastighetsteknikern fungerar det "som det ska". :banghead:
 
Efter allt prat om presentpapper i SS-tråden var jag, som den kattägda människan jag är, givetvis tvungen att ta mig till Lagerhaus idag. När jag kom dit såg jag att det var 75% rabatt på pappret med katterna på, så istället för att komma hem med en rulle kom jag hem med fyra rullar :D Men jag har ju faktiskt inte betalat mer än vad en rulle skulle kostat, så visst borde det vara okej? :angel:

Nu är bara problemet att det är så fint, så jag kan liksom inte med att använda det :love: :love:

IMG_2395.jpeg
 
Efter allt prat om presentpapper i SS-tråden var jag, som den kattägda människan jag är, givetvis tvungen att ta mig till Lagerhaus idag. När jag kom dit såg jag att det var 75% rabatt på pappret med katterna på, så istället för att komma hem med en rulle kom jag hem med fyra rullar :D Men jag har ju faktiskt inte betalat mer än vad en rulle skulle kostat, så visst borde det vara okej? :angel:

Nu är bara problemet att det är så fint, så jag kan liksom inte med att använda det :love: :love:

Visa bifogad fil 134821
Nu saknas bara rullen med katter (och hundar, men vem bryr sig om dem liksom 🙄) från Rusta också och du är redo young padawan :cool:
 
Nu saknas bara rullen med katter (och hundar, men vem bryr sig om dem liksom 🙄) från Rusta också och du är redo young padawan :cool:
Jag var faktiskt på Rusta också, var ju tvungen att kolla in det andra presentpappret med hundar och katter också. Men efter mycket om och men så köpte jag inte det.

Och på tal om helgens diskussion om vuxenpoäng :angel:
Kanske kan man till och med få lite vuxenpoäng om man avstår från att köpa presentpapper när man egentligen vill? :idea: :D
 
Sjukt gränslöst och bara ett så extremt fegt, obehagligt beteende.

Tycker man att någon "bara klagar och gnäller" så bör man ha ryggrad nog att säga det öppet.

Är man ryggradslös som denna person uppenbarligen är, så ska man bara hålla käft!

Precis sa! Det finns inget som gor att man behover lasa de poster man inge gillar ... hoppa over dem, kliv ut ur traden och ignorera, eller sag vad du har emot nagon's satt att skriva.

På min arbetsplats har vi slumpmässiga drogtester...

Pa min med, men jag har jobbat pa skolor dar vi under conferences och utbildningar har blivit bjudna pa vin ... vanligtvis till middagar, men aven till luncher har det hant.:p
 
Beror väl helt enkelt på vad man jobbar med 😊

"Kontor" är ju ett väldigt öppet och intetsägande ord att beskriva en arbetsplats på. Kan ju vara nästan vadsomhelst :D
Alltså de flesta företag jag känner till får kunder och besökare av olika sorter och då lämpar det sig kanske inte att man sitter full på jobbet. Eller är drogad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
54 55 56
Svar
1 113
· Visningar
31 182
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 440
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp