Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart och med skonmat (för magen) för 500 kr, så har du mat till efter julNu försöker jag komma i underfund med om jag är värd hämtmat för 500kr. Är jag det?
Självklart och med skonmat (för magen) för 500 kr, så har du mat till efter jul
Självklart om du har möjlighet.Självklart och med skonmat (för magen) för 500 kr, så har du mat till efter jul
Vi blev rörande överens om att det är "minimalistiskt" som gäller i årHar köpt en julgran tillsammans med mamma och nu klätt den åtminstone till 50%. Nu har jag dock satt mig ned i soffan i strejk, jag är hungrig!
Blir så jävla less på folkVittjade brevlådan och hittade ett anonymt brev. Någon har tagit tid att skriva ut en beskrivning till att ”sticka din egen offerkofta” för den med ”obeskrivligt stort ego och självömkan”, lägga den i ett kuvert, skriva en adresslapp på datorn (gissningsvis för att handstilen inte ska kännas igen) och sedan posta det anonymt till mig.
Efter att ha haft ett vidrigt år med så många förluster och så mycket skit, så blev det verkligen droppen att få det där kastat i ansiktet…
Buke är ett av de få ställen jag ventilerar på, semianonymt typ. Vilket oönskat leder tankarna till att det är någon som läser på forumet som tyckte att det var ett perfekt läge att trycka till mig lite extra. Antingen en bukefalist eller bara någon som hittat mig här och anonymt läser det jag skriver… oavsett vilket så; tack så mycket. Verkligen, tack.
Vansinnigt ledsen och så sjukt obehagligt hela grejen.
Såna skithuvuden stickar mest sina egna offerkoftor som de försöker göra lättare genom att göra andras liv tyngreVittjade brevlådan och hittade ett anonymt brev. Någon har tagit tid att skriva ut en beskrivning till att ”sticka din egen offerkofta” för den med ”obeskrivligt stort ego och självömkan”, lägga den i ett kuvert, skriva en adresslapp på datorn (gissningsvis för att handstilen inte ska kännas igen) och sedan posta det anonymt till mig.
Efter att ha haft ett vidrigt år med så många förluster och så mycket skit, så blev det verkligen droppen att få det där kastat i ansiktet…
Buke är ett av de få ställen jag ventilerar på, semianonymt typ. Vilket oönskat leder tankarna till att det är någon som läser på forumet som tyckte att det var ett perfekt läge att trycka till mig lite extra. Antingen en bukefalist eller bara någon som hittat mig här och anonymt läser det jag skriver… oavsett vilket så; tack så mycket. Verkligen, tack.
Vittjade brevlådan och hittade ett anonymt brev. Någon har tagit tid att skriva ut en beskrivning till att ”sticka din egen offerkofta” för den med ”obeskrivligt stort ego och självömkan”, lägga den i ett kuvert, skriva en adresslapp på datorn (gissningsvis för att handstilen inte ska kännas igen) och sedan posta det anonymt till mig.
Fy f för folk!
Men en bukare eller annan random person skulle väl inte behöva dölja handstil?
Vittjade brevlådan och hittade ett anonymt brev. Någon har tagit tid att skriva ut en beskrivning till att ”sticka din egen offerkofta” för den med ”obeskrivligt stort ego och självömkan”, lägga den i ett kuvert, skriva en adresslapp på datorn (gissningsvis för att handstilen inte ska kännas igen) och sedan posta det anonymt till mig.
Dricker ni alkohol på jobbet?Hurra, nu kom en person till!
Vi vill inte dricka upp allt själva jag måste kunna köra hem
Gört den har varit klädd sedan början av december...Visserligen är jag julfascist men funderar på att sätta upp och klä granen ikväll.
Världen vimlar av idioter. Det är lättare sagt än gjort, men försök att inte ta åt dig. Vilket patetiskt liv personen måste ha som lagt ner allt det här jobbet för att förstöra din dag.Vittjade brevlådan och hittade ett anonymt brev. Någon har tagit tid att skriva ut en beskrivning till att ”sticka din egen offerkofta” för den med ”obeskrivligt stort ego och självömkan”, lägga den i ett kuvert, skriva en adresslapp på datorn (gissningsvis för att handstilen inte ska kännas igen) och sedan posta det anonymt till mig.
Det var chefen som gick till systembolaget så ... Jag antar det?Dricker ni alkohol på jobbet?
Men fy vad obehagligt! Vad vinner den personen på att du ska få skitVittjade brevlådan och hittade ett anonymt brev. Någon har tagit tid att skriva ut en beskrivning till att ”sticka din egen offerkofta” för den med ”obeskrivligt stort ego och självömkan”, lägga den i ett kuvert, skriva en adresslapp på datorn (gissningsvis för att handstilen inte ska kännas igen) och sedan posta det anonymt till mig.
Oj undra hur många arbetsplatser som gör så under arbetet.Det var chefen som gick till systembolaget så ... Jag antar det?
Jag drack dock bara av 2.2% och då bara två små glöggmuggar, jag skulle köra hem sen också