Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis köpt mig själv en iPad Pro och en Apple Pencil i julklapp. Sjukt kul! Nu ska jag vässa på mina kunskaper i Illustrator och Photoshop. Tänkte lära mig Procreate också.
För en halv sekund trodde jag att du skulle vässa din Apple pencil, hann tänka att det nog inte går så bra innan jag läste ordentligt🫣

Hur som helst låter det roligt, har sett en del av det du delat i konsttråden och gillar din stil. :love1:
 
Precis landat i soffan här hemma. AG bjöd på julbordslunch och sen var det fri hemgång efter det. Skönt att vara hemma 3 timmar tidigare än vanligt. Funderar nu på om jag ska trotsa regnet och börja packa skit i släpet inför besöket på sopstationen på lördag eller spara det till en annan dag...
 
Vaken och glad ... som vi brukade saga nar barnen var sma :p Onsdagar borjar vi en timma senare sa plotsligt har jag tid att bade duscha langre och vakna ordentligt innan jag rusar ivag.

I dag ska jag aka in till centrala Portland for att hamta min jul-skinka fran slaktarboden som benar ur, lagger in "Swedish ham", och knyter ihop sa den ser fin ut. Det ar egentligen en "tysk inspirerad" slaktare sa de har massor av goda korvar och annat ocksa, jag hittar alltid for mycket nar jag ar dar :p

Jag ska ocksa forsoka hinna med att gora en sats kakor till i dag, vi far se hur mycket folk det ar hos slaktaren forst ... och jag borde stanna pa Cosco nar jag aker forbi, hmmm. Cosco ar viktigare an kakor i dag, sa jag hoppar nog kakorna!
 
Hemma. Behövde lite akut åka och handla eftersom jag upptäckte att jag inte har fler näsdukar hemma och inte särskilt mycket toapapper efter dagar som turbosnigel. Hur en person kan producera så mycket slem är för mig en gåta.

Men jäklar vad en förkylning tar på en. Jag gick till bussen några meter och flåsade och hjärtat bankade.
 
Jag jobbar i ett företagshotell och idag bjuder vårt lilla företag alla på samma våning glögg inklusive snacks.
Vi slog till på ganska stort också.
20231220_150445.jpg


Gissa hur många som kommit förutom oss?
Två
:cautious:
Jobbar i grinchens hus tydligen :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 135
· Visningar
31 804
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp