Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För en halv sekund trodde jag att du skulle vässa din Apple pencil, hann tänka att det nog inte går så bra innan jag läste ordentligtPrecis köpt mig själv en iPad Pro och en Apple Pencil i julklapp. Sjukt kul! Nu ska jag vässa på mina kunskaper i Illustrator och Photoshop. Tänkte lära mig Procreate också.
Jag hade lätt kommit! ser ju gott ut för lite fikaJag jobbar i ett företagshotell och idag bjuder vårt lilla företag alla på samma våning glögg inklusive snacks.
Vi slog till på ganska stort också.
Visa bifogad fil 134782
Gissa hur många som kommit förutom oss?
Två
Jobbar i grinchens hus tydligen
Hurra, nu kom en person till!Jag jobbar i ett företagshotell och idag bjuder vårt lilla företag alla på samma våning glögg inklusive snacks.
Visa bifogad fil 134782
Två
Jag är grinchen men säger aldrig nej till fika!Jag jobbar i ett företagshotell och idag bjuder vårt lilla företag alla på samma våning glögg inklusive snacks.
Visa bifogad fil 134782
Två
Jamen precis! Tänkte samma sakJag är grinchen men säger aldrig nej till fika!
Ni borde haft ett alkoholfritt alternativ också. Jag hade blivit ledsen av detta om jag jobbade där.Jag jobbar i ett företagshotell och idag bjuder vårt lilla företag alla på samma våning glögg inklusive snacks.
Visa bifogad fil 134782
Två
Vi har det! Den bara fylldes i sist och hade inte ställts ut på bordet än när jag tog fotot, var noga med att markera den som alkoholfriNi borde haft ett alkoholfritt alternativ också. Jag hade blivit ledsen av detta om jag jobbade där.