Och mörkt och tråkigt man ser ingenting på vägen.Förutom om man bor i stan, då kommer det bara upp massa hundbajs och skräp folk slänger blandat i en sörja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och mörkt och tråkigt man ser ingenting på vägen.Förutom om man bor i stan, då kommer det bara upp massa hundbajs och skräp folk slänger blandat i en sörja.
Dags att duscha. Planen idag är att ta en lite längre lunch och åka iväg och köpa en matta
Det gjorde inte min. Stelnade alltså. Förra satsen som jag kokade till 124 grader blev PERFEKT! Denna gång samma temperatur, men mycket mjukare... Nu står den i kylen och blir säkerligen uppäten, men irriterande är det....Floppbaket blev ett helt nytt godis. Och knäcken blev kokt. Nu hoppas jag att den stelnar som den ska!
Det gjorde inte min. Stelnade alltså. Förra satsen som jag kokade till 124 grader blev PERFEKT! Denna gång samma temperatur, men mycket mjukare... Nu står den i kylen och blir säkerligen uppäten, men irriterande är det....
Mamma och jag har planerat något vi ska göra på lördag, problemet är att ingen av oss minns vad det varNär man planerar helgen och säger, "jomen det blir perfekt, det kan vi göra på söndag!"
Eller så fanns det eventuellt annat vi behövde göra på söndag....
HärligtNjuter av att vara klar med alla julklappar.
Vi slog in allt nyss så nu är det abra handling och tillagning av mat kvar och sedan är allt klart.
Heh, trodde att spisen hade gått sönder. Det hände ingenting när jag vred igång plattorna.
Barnlåset var i