nån har tagit lussekatter....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om någon undrar över den där skålen med smörkniv så tyckte chefen att vi skulle servera mögelost blandad med grädde att ha på pepparkakorna, bägge vi två andra var mycket skeptiskaJag jobbar i ett företagshotell och idag bjuder vårt lilla företag alla på samma våning glögg inklusive snacks.
Vi slog till på ganska stort också.
Visa bifogad fil 134782
Gissa hur många som kommit förutom oss?
Två
Jobbar i grinchens hus tydligen
trodde det var bara mina päron som gjorde såOm någon undrar över den där skålen med smörkniv så tyckte chefen att vi skulle servera mögelost blandad med grädde att ha på pepparkakorna, bägge vi två andra var mycket skeptiska
Han är född på 60-talettrodde det var bara mina päron som gjorde så
Vi ställde ut allt i köket, blir nog uppätet det med till slut när de blyga törs sig framMen nu hade det faktiskt kommit en grupp från ett kontor på våningen! Jag jublar mest över att det blir mindre saker att äta
Det är väl knappast ett STRAFF att man halkar på snö och is ?Halkade nyligen. Trots broddar. Orkar inte mer. Vad är det här? Varför ska jag straffas gång på gång det får vara nog nu
Det känns så. Jag orkar inte mer. Är helt slut.Det är väl knappast ett STRAFF att man halkar på snö och is ?
Nej det är sannerligen en frustrerande utmaning.Samlar energi för att ta tag i köket. Och funderar på hur man motiverar truliga tonåringar till att inte förstöra sina liv. Det är inte så lätt.