Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läste klart den avslutande boken av den fantastiska Sju systrarserien och jösses vilket avslut, oväntat! Apropå böcker- plugg- så gjorde jag slutprov via teams för personlig försäljning 1 och skickade in slutprojekt i branschkunskap i förrgår; så ny blir det skön julledighet innan nästa kurs börjar 😊.
Myser ännu i sängen med ungkatten och väntar på att strömmen ska komma tillbaka....Skräp när man har att göra (städa och göra julgodis 😁).
 
Både hunden och jag sov faktiskt riktigt, riktigt bra i natt :up: ! Avslutade kvällen med att titta på ett gammalt Skenet Bedrar-avsnitt och sedan kröp vi till kojs. Var som vanligt vaken några gånger under natten, men somnade om igen utan problem. Klev upp vid halv sju-tiden. Hästarna måste ju få sitt vare sig jag är ledig eller inte... :) Och jag gillar att komma upp på morgonen och hålla normala rutiner, så det är helt okej!
 
Tänkte mer att jag laddar ett par powerbanks. Det var ju inte specificerat hur mycket ström eller i vilken form :angel:
smart-thinking.gif

:sneaky:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
30 542
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 439
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp