Räkningarna betalda. Hysterisk månad där jag gick back... Bland annat hästmat för 6000 kr. Hoppas att det rättar till sig nästa månad!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan skicka 17374774 kubikmeter som kom inatt om du inte tycker det räcker. Som tack får du gärna skicka mig lite av din ström som vi har mer brist av!Snön vräker ner. Vore faktiskt lite trevligt om jag kunde få en snöig jul som plåster på såren att jag kanske får fira ensam i år.
Jag kan skicka 17374774 kubikmeter som kom inatt om du inte tycker det räcker. Som tack får du gärna skicka mig lite av din ström som vi har mer brist av!
Så himla typiskt när vi äntligen får en vit jul på många år så är alla våra fönster täckta av plast så att vi inte kommer att kunna se snön medan vi äter i julSnön vräker ner. Vore faktiskt lite trevligt om jag kunde få en snöig jul som plåster på såren att jag kanske får fira ensam i år.
Deal! När kommer du med snön?Jag kan skicka 17374774 kubikmeter som kom inatt om du inte tycker det räcker. Som tack får du gärna skicka mig lite av din ström som vi har mer brist av!
När du kommer med de ca tusen batterierna skulle jag gissaDeal! När kommer du med snön?
Precis.Det är inte mesigt att bry sig om sin omgivning!
Tänkte mer att jag laddar ett par powerbanks. Det var ju inte specificerat hur mycket ström eller i vilken formNär du kommer med de ca tusen batterierna skulle jag gissa
Tänkte mer att jag laddar ett par powerbanks. Det var ju inte specificerat hur mycket ström eller i vilken form
Framförhållning är bra! Det är snart vår.Ska ut och köpa en planteringsspade.
Räkningarna betalda. Hysterisk månad där jag gick back... Bland annat hästmat för 6000 kr. Hoppas att det rättar till sig nästa månad!!