Varit och julhandlat mat, sjukt mycket folk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fantastiskt fin liten melodi! Nu är den på min julspellista också. Tillsammans med bland annat den här blivande klassikern:
Kör min jullista på Spotify vilken bla inkluderar den här
Varit och julhandlat mat, sjukt mycket folk!
Julafton brukar annars vara en jättebra dag att handla mat. Det har jag gjort flera gånger. Brukar vara lugnt och skönt...Tror jag det! Jag försöker att inte sätta en fot i en butik förrän efter jul sen 19e
Alltså, du lär ju bli en himla käck tomtenissa då iaf!Komma här och prata som vettiga människor, vad är det för stil?
Snart säger väl någon att jag kanske bara borde använda min bettskena istället
Åhåå men eller hur.
Eller ja. Jag tillhör ju människorna som näst intill får allergisk reaktion och blir illröd av minsta linnex men... ändå.
Förstår dig helt!Tror jag det! Jag försöker att inte sätta en fot i en butik förrän efter jul sen 19e
Fantastiskt fin liten melodi! Nu är den på min julspellista också. Tillsammans med bland annat den här blivande klassikern:
Sant det, rosig och grannAlltså, du lär ju bli en himla käck tomtenissa då iaf!
Julafton brukar annars vara en jättebra dag att handla mat. Det har jag gjort flera gånger. Brukar vara lugnt och skönt...
Skönt att höra att du tar hand om dig!Efter all ågren så ringde jag till slut och hostade i telefonen och sa som det är, att jag mår piss. Och fick inte höra något som skulle gjort att jag fått dåligt samvete, utan det var bara, ta hand om dig själv, hur har du det med mat (eh, jotack jag har bara köpt mat som räcker en månad) drick te med honung och så hörs vi på julafton.
Nu känner jag mig genast bättre av ren lättnad och vet inte om jag ska ta covid testet jag köpte eller bara strunta i det eftersom den enda kontakten jag kommer ha med någon annan är när jag måste hämta ut ett paket. Tänker att jag kan gå till ICA så fort de öppnar mer eller mindre så det inte är några människor där. Iofs är det den 23 så är antagligen proppat redan vid sju. Tänkte svepa in mig i flera lager halsduk och inte komma nära någon.
Jag får fira jul helt ensam!!!
OCH imorgon kommer..... KATTERNA!!!!!!