Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått hjälp med min fådda dator av givaren.
Fick inte bildskärmen att hitta datorn. Hjälpen bytte grafikkort.
Nu funkar allt. Halleluja.

vad jag känner mig gammal.
Det var en gång i tiden när jag var en fena på datorer. Nu är jag förbisprungen sedan länge.
 
En timme kvar ca sen är det jag som stänger av datorn och tar julledigt 🌟🎅

Har känts toppen idag för alla kunder har varit så trevliga. Önskat god jul osv. Det är en sådan härlig högtid ❤🙏

Jag vet inte men jag känner mer tacksamhet för varje jul som går att jag får ytterligare en jul att fira med mina nära och kära. ❤
 
Har varit på iskall hundpromenad som inte heller tog bort huvudvärken. Så nu blev det en tablett och när den har börjat verka ska jag dammsuga och plocka lite. Kanske slå in de där julklapparna som fortfarande ligger och skräper i en låda på golvet... :D
 
Efter all ågren så ringde jag till slut och hostade i telefonen och sa som det är, att jag mår piss. Och fick inte höra något som skulle gjort att jag fått dåligt samvete, utan det var bara, ta hand om dig själv, hur har du det med mat :rofl: (eh, jotack jag har bara köpt mat som räcker en månad) drick te med honung och så hörs vi på julafton.

Nu känner jag mig genast bättre av ren lättnad :D och vet inte om jag ska ta covid testet jag köpte eller bara strunta i det eftersom den enda kontakten jag kommer ha med någon annan är när jag måste hämta ut ett paket. Tänker att jag kan gå till ICA så fort de öppnar mer eller mindre så det inte är några människor där. Iofs är det den 23 så är antagligen proppat redan vid sju. Tänkte svepa in mig i flera lager halsduk och inte komma nära någon.

Jag får fira jul helt ensam!!! :bow::banana:
 
Efter all ågren så ringde jag till slut och hostade i telefonen och sa som det är, att jag mår piss. Och fick inte höra något som skulle gjort att jag fått dåligt samvete, utan det var bara, ta hand om dig själv, hur har du det med mat :rofl: (eh, jotack jag har bara köpt mat som räcker en månad) drick te med honung och så hörs vi på julafton.

Nu känner jag mig genast bättre av ren lättnad :D och vet inte om jag ska ta covid testet jag köpte eller bara strunta i det eftersom den enda kontakten jag kommer ha med någon annan är när jag måste hämta ut ett paket. Tänker att jag kan gå till ICA så fort de öppnar mer eller mindre så det inte är några människor där. Iofs är det den 23 så är antagligen proppat redan vid sju. Tänkte svepa in mig i flera lager halsduk och inte komma nära någon.

Jag får fira jul helt ensam!!! :bow::banana:
Skönt att höra att du tar hand om dig! <3
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
52 53 54
Svar
1 079
· Visningar
30 326
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 439
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp