Jag är rädd för att det blir lite samma för mig !Här är en till som går back :/ För mig kommer det inte rättas till förens i mars typ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är rädd för att det blir lite samma för mig !Här är en till som går back :/ För mig kommer det inte rättas till förens i mars typ.
Här är en till. Sjukskrivning och massor med räkningar i december är en dålig kombo..Jag är rädd för att det blir lite samma för mig !
På jobbet. Vi har precis haft gemensam frukost som vui brukar ha på fredagar (chefen bjuder på macka) Riktigt trevligt.
Nu ska jag försöka jobba någon timme innan jag ska hem till hovslagaren. Ska hinna med en ridtur i snön och dagsljus. Bästa sättet att starta julledigheten
Nej det hade inte jag haft iaf.Kan man ta lite linnex på käkmusklerna eller vad tror ni?
Mvh, glömt att ha bettskena i typ.. två år
Kan man ta lite linnex på käkmusklerna eller vad tror ni?
Jadå! Fattar inte vad det är med alla människor och Linnex, det känns ju ingenting?Kan man ta lite linnex på käkmusklerna eller vad tror ni?
Jobbar vanligtvis 7-16 vi har alltid gemensam frukost vid 9 här på jobbet men på fredagar är det chefen som bjuder på smörgåsarNu vet jag inte om du jobbat natt/tidig morgon men annars later gemensam frukot plus nagon timmes jobb som den ultimata jobbdagen Ska vi lyfta det for nasta val?
Nej det hade inte jag haft iaf.
Komma här och prata som vettiga människor, vad är det för stil?
Åhåå men eller hur.Jadå! Fattar inte vad det är med alla människor och Linnex, det känns ju ingenting?
Gnäller.
Drattade omkull i backen förut och kände redan när jag reste mig att wow, jag kommer ha ont i kroppen i morgon. Mycket riktigt. Det känns som nackspärr är på ingång. Är det åldern tro? (Inte ens 35..) och i så fall: hur många extra tatueringar behöver jag skaffa för att få tillräckligt mycket åldersavdrag så jag blir mjuk i kroppen igen?
fattar inte varför inget händer på mig. Jag är annars superkänslig, kan inte ha tvättmedel med parfym eller nåt konstigt, får utslag för allt.....Komma här och prata som vettiga människor, vad är det för stil?
Snart säger väl någon att jag kanske bara borde använda min bettskena istället
Åhåå men eller hur.
Eller ja. Jag tillhör ju människorna som näst intill får allergisk reaktion och blir illröd av minsta linnex men... ändå.
Märker skillnad om hur många drag jag gör. O extra effekt m vatten på sen.fattar inte varför inget händer på mig. Jag är annars superkänslig, kan inte ha tvättmedel med parfym eller nåt konstigt, får utslag för allt.....
Men Linnex märker jag inte ens!
hur många drag gör du? jag kanske får öka antalet...Märker skillnad om hur många drag jag gör. O extra effekt m vatten på sen.