Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobbet. Vi har precis haft gemensam frukost som vui brukar ha på fredagar (chefen bjuder på macka) Riktigt trevligt.

Nu ska jag försöka jobba någon timme innan jag ska hem till hovslagaren. Ska hinna med en ridtur i snön och dagsljus. Bästa sättet att starta julledigheten :D

Nu vet jag inte om du jobbat natt/tidig morgon men annars later gemensam frukot plus nagon timmes jobb som den ultimata jobbdagen :D Ska vi lyfta det for nasta val?
 
Nej det hade inte jag haft iaf.

Komma här och prata som vettiga människor, vad är det för stil?
Snart säger väl någon att jag kanske bara borde använda min bettskena istället :mad:

Jadå! Fattar inte vad det är med alla människor och Linnex, det känns ju ingenting?
Åhåå men eller hur.
Eller ja. Jag tillhör ju människorna som näst intill får allergisk reaktion och blir illröd av minsta linnex men... ändå.
 
Gnäller.

Drattade omkull i backen förut och kände redan när jag reste mig att wow, jag kommer ha ont i kroppen i morgon. Mycket riktigt. Det känns som nackspärr är på ingång. Är det åldern tro? (Inte ens 35..) och i så fall: hur många extra tatueringar behöver jag skaffa för att få tillräckligt mycket åldersavdrag så jag blir mjuk i kroppen igen?

😁

Jag är inte riktigt säker men tror att det är 24 tatueringar jag har. Har ändå nackspärr ibland. Så fler än 24 :D
 
Komma här och prata som vettiga människor, vad är det för stil?
Snart säger väl någon att jag kanske bara borde använda min bettskena istället :mad:


Åhåå men eller hur.
Eller ja. Jag tillhör ju människorna som näst intill får allergisk reaktion och blir illröd av minsta linnex men... ändå.
fattar inte varför inget händer på mig. Jag är annars superkänslig, kan inte ha tvättmedel med parfym eller nåt konstigt, får utslag för allt.....
Men Linnex märker jag inte ens!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
53 54 55
Svar
1 080
· Visningar
30 326
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 439
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp