Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sluta vela och stanna hemma, basta!Borde ta en runda och städa lite. Velar fortfarande.
Kan inte se någon anledning att du ska släpa iväg dig och hårbollen när det bästa tydligt är att ni har en lugn jul med varandra hemma Ja... så lugn den kan vara med din kattBorde ta en runda och städa lite. Velar fortfarande.
Znackz?Jag är sugen på något ,vet ej vad
Det blev ännu mysigare för mig när jag ser en fjording framför vagnen i mitt huvud. Allt blir mysigare av fjording.Tänkte att jag passar på att köra hästen idag innan snön kommer tillbaka; de första flingorna började falla när vi var ute . Pållan tog det lite lugnt då det var lätt fruset på grusvägen men inte borta i kohagen; fick hon feeling och började kicka fast mest studsade bak ett par gånger snarare än sparkar, och drog på i galopp medan jag skrattade glatt av hennes bus, härliga häst och härliga vagnstur på denna decemberförmiddag .
Medan gulaschsoppan småputtrade i två timmar passade jag på att slå in julklappar . Så god den blev med högrev och en sked creme fraiche med persilja . Sen glöggfika till kvällis till bonde; likadant igår till dubbelavsnitten .
Säg att du fått Covid då om det känns för svårt att stanna hemma annars? Låter ju som det är vettigare att stanna hemma och ladda batterierna etc.Massor med familj där och jag skulle må betydligt bättre av att fira en ensam och stillsam jul med katten. Ett annat skäl och jag vet att det låter dumt. Men det har varit en tuff höst/vinter och det plus förkylningen gör att jag ser ganska sliten ut. Att få höra det i jul är inte heller någonting jag ser fram emot.
Gnäller.
Drattade omkull i backen förut och kände redan när jag reste mig att wow, jag kommer ha ont i kroppen i morgon. Mycket riktigt. Det känns som nackspärr är på ingång. Är det åldern tro? (Inte ens 35..) och i så fall: hur många extra tatueringar behöver jag skaffa för att få tillräckligt mycket åldersavdrag så jag blir mjuk i kroppen igen?
Säg att du fått Covid då om det känns för svårt att stanna hemma annars? Låter ju som det är vettigare att stanna hemma och ladda batterierna etc.
Det blev ännu mysigare för mig när jag ser en fjording framför vagnen i mitt huvud. Allt blir mysigare av fjording.
Gnäller.
Drattade omkull i backen förut och kände redan när jag reste mig att wow, jag kommer ha ont i kroppen i morgon. Mycket riktigt. Det känns som nackspärr är på ingång. Är det åldern tro? (Inte ens 35..) och i så fall: hur många extra tatueringar behöver jag skaffa för att få tillräckligt mycket åldersavdrag så jag blir mjuk i kroppen igen?
Det viktigaste i det hela är ju att DU inte mår bra. Det räcker väl att tacka nej pga att du mår dåligt? Kan ni inte ses till nyår istället?Funderar. Jag mår fortfarande visset. Nu ska jag eventuellt åka ut till familjen för att fira jul. Det blir en ca 5 timmar lång resa, buss, pendel, buss, bil. Med katt och packning. Sedan måste jag åka tillbaka den 26, samma långa resa med katt. Dessutom vet man aldrig om man kan lita på bussen eller pendeln. Jag börjar tveka.
Håller helt med! @MJLeeDet viktigaste i det hela är ju att DU inte mår bra. Det räcker väl att tacka nej pga att du mår dåligt? Kan ni inte ses till nyår istället?