Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Forsta dagen av julledigheten, Jag njuter av att inte ha nagon korning alls tills January 2, och da ar det en veckas mycket latt korning, jag kor en halv timma tva ganger om dagen och far betalt for 4 timmar. :D

I dag ska kottbullar och jansson tillverkas med tillrackligt mycket tid over for att stoppa skinkan i ugnen i eftermiddag. Da har jag mest kolor och annat godis i morgon ... eller sa tar jag Jansson i morgon och fixar kolor i dag medan skinkan star i ugnen.

Senaste updaten av min macbook innebar att jag tappat ett mycket enkelt satt att fa vara svenska bokstaver :arghh: Det innebar att alla google sokningar pa Svenska maste ske pa ipad eller telefon :rage: Varfor ska de nodvandigt vis fixa sadant som fungerar bra undrar jag.🙄
 
Har nagon ett bra recept pa vad man gor med morotter till julbordet?
Jag vagrar ju kal i ar ... men morotter maste ju ha anvants ocksa?
 
Auberginelådan klar!

IMG_5815.jpeg


Finans-grannen knackade nyss på och hade köpt … kattgodis 😅 Undra om katterna förstår hur överdrivet taggade en massa folk är på att de ska komma :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 654
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
52 53 54
Svar
1 071
· Visningar
30 148
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 439
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp